• بلاگ
  • عمل بینی در بیمارستان یا کلینیک

عمل بینی در بیمارستان یا کلینیک

عمل بینی در بیمارستان یا کلینیک

جراحی بینی در بیمارستان بهتر است یا کلینیک درمانی ؟

همه افراد به طور طبیعی به زیبایی‌ و جوان‌تر شدن تمایل دارند. به همین دلیل روز به روز به تعداد افراد طرفدار عمل‌های زیبایی افزوده می‌شود. خوشبختانه به دلیل پیشرفت‌های فراوان در علم پزشکی، شاهد متدها و روش‌های زیبایی مدرنی هستیم. از بین جراحی‌های زیبایی، عمل بینی پرطرفدارترین و رایج‌ترین نوع جراحی در سایر کشورها بخصوص ایران است. جراحی بینی نه تنها به دلیل زیبایی بلکه به علت رفع برخی مشکلات و نقص‌ها مانند مشکلات تنفسی انجام می‌شود. هنگام انجام این جراحی زیبایی معمولا پزشک متخصص یا به عبارتی جراح پلاستیک برای دستیابی به ظاهر مورد نظر زیباجو استخوان و غضروف بینی وی را تغییر می‌دهد. از این رو مردان و زنان جویای زیبایی که از سایز یا شکل بینی خود رضایت ندارند؛ جراحی بینی را برمی‌گزینند. این روش راه حلی مطمئن و موثر برای رسیدن به بینی مورد علاقه افراد می‌باشد. اگر شما هم مانند میلیون‌ها زیباجوی دیگر قصد دارید عمل زیبایی بینی انجام دهید و هنوز نمی‌دانید عمل بینی شیراز در بیمارستان یا کلینیک درمانی را انتخاب کنید؛ ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

تفاوت عمل بینی در بیمارستان و کلینیک درمانی

عمل جراحی بینی در هر دو محل بیمارستان و کلینیک انجام می‌پذیرد. معمولا افرادی که دارای سابقه بیماری‌های قلبی و عروقی دارند و می‌بایست مدت زمان طولانی تحت نظر و بستری باشند در بیمارستان عمل می‌کنند. این درحالیست که در اغلب اوقات زیباجویانی که سابقه بیماری ندارند فقط لازم است حدود ۶ ساعت بستری باشند و سپس ترخیص خواهند شد. بهتر است جراحی بینی در جایی صورت بگیرد که به تجهیزات مدرن، پیشرفته‌ و کاملی تجهیز باشد. پس فرقی ندارد بیمارستان باشد یا کلینیک. اگرچه مراجعه به بیمارستان یا کلینیک برای انجام جراحی بینی، انتخابی کاملا شخصی است اما امروزه کلینیک‌های زیبایی نه تنها به تجهیزات مدرن و کاملی مجهز هستند بلکه کادر درمانی و بیهوشی بسیار پر تجربه و با مهارتی نیز برای مراقبت از بیماران در نظر گرفته اند. بنابراین اگر قصد انجام عمل یا حتی طراحی بینی در شیراز را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم کلینیک‌ زیبایی را انتخاب کنید.

عمل بینی در بیمارستان یا کلینیک

بهترین سن برای انجام جراحی بینی

هر زیباجویی با توجه به میل و اراده خود می‌تواند برای انجام جراحی بینی اقدام کند. با این حال به دلیل حساسیت و اهمیت نوجوانان به ظاهر خود این جراحی زیبایی بین آنها رایج‌تر است. البته باید به این نکته توجه داشت که رشد استخوان بینی در پسران تا ۱۷ و در دختران تا سنین ۱۵ سالگی ادامه دارد. بنابراین دختران می‌بایست پس از ۱۵ سالگی و پسران پس از ۱۷ سالگی برای جراحی بینی اقدام کنند.

هزینه جراحی بینی در شیراز

هزینه جراحی بینی یکی از مهم‌ترین موضوعات برای هر فردی است. در واقع هزینه جراحی بینی نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل تاثیر گذار شامل نوع بینی (استخوانی، گوشتی، سپتورینوپلاستی، ترمیمی و …)، میزان دریافتی پزشک جراح، محل انجام جراحی (بیمارستان یا کلینیک)، هزینه‌های بعد از عمل و … می‌شود. انجام عمل جراحی در بیمارستان و یا کلینیک های درمانی میتواند تاثیر گذار بر موضوع هزینه ها باشد. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که تیم مشاوره زیبایی دکترلند شرایطی را ایجاد کرده تا هزینه های جراحی شما به صورت اقساطی و یا نیم بها پرداخت شود.

عمل بینی در بیمارستان یا کلینیک

نکات مهم قبل از جراحی بینی

پیش از انجام عمل بینی بهتر است برخی نکات را رعایت کرد تا میزان عوارض جانبی احتمالی و مدت زمان بهبود زخم کاهش یابد. برخی از این نکات مهم عبارتند از:

  • رعایت رژیم غذایی

چند هفته‌ پیش از عمل بینی داشتن رژیم غذایی سالم ضروری است. زیرا تغذیه مناسب علاوه بر کاهش دوران نقاهت، امکان عفونت را نیز کاهش می‌دهد. معمولا پیشنهاد می‌شود زیباجویان قبل از جراحی میزان بسیار زیادی میوه و سبزیجات، پروتئین، مکمل‌های غذایی مانند انواع ویتامین‌ها بخصوص ویتامین A و C مصرف کنند.

همچنین متقاضیان جراحی باید از مصرف برخی خوراکی‌ها مانند زنجبیل، ویتامین E نیز خودداری کنند تا سرعت بهبود زخم نیز کم نشود.

  • دارو

زیباجویان می‌بایست قبل از جراحی با پزشک خود درباره تمام داروهایی که مصرف می‌کنند؛ صحبت نمایند. زیرا احتمالا پزشک با صلاحدید خود جایگزین دارویی تجویز نماید. توجه داشته باشید که مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین نیز می‌بایست قبل از عمل به دستور پزشک قطع شوند.

  • مصرف دخانیات

مصرف انواع دخانیات سبب کاهش جریان خون را در بدن می‌شود. در نتیجه اکسیژن به سرعت به جای برش نمی‌رسد که خود ممکن است باعث ابتلا به عفونت و ایجاد زخم‌های عمیق شود.

  • آمادگی برای دوران نقاهت

دوران نقاهت جراحی بینی ممکن است چند هفته زمان ببرد. بیمار در دوران نقاهت می‌بایست حداقل دو هفته سر کار نرود و از فرد دیگری بخواهد در انجام کارها به او کمک کند.

کلام آخر

به طور خلاصه در پاسخ به سوال «جراحی بینی در بیمارستان بهتر است یا کلینیک درمانی؟» می‌توان گفت که انتخاب کلینیک یا بیمارستان برای انجام جراحی بینی فقط به تجهیزات، امکانات، هزینه و در نهایت به خود شخص بستگی دارد. بنابراین بهتر است قبل از اقدام برای جراحی بینی به یک کلینیک زیبایی معتبر مراجعه نمایید و با جراح پلاستیک مورد نظر خود مشورت کنید. در این صورت از هزینه، پروسه، مدت دوران نقاهت و همه شرایط جراحی اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به زودی با شما تماس می‌گیریم!