کلینیک تیارا: ارائه‌دهنده انواع خدمات زیبایی به صورت تخصصی

در این مقاله به طور کامل با کلینیک تیارا، خدمات زیبایی آن، پزشکان و متخصصان و همچنین نمونه کارهای انجام شده در این کلینیک آشنا می‌شوید.
راهنمای مطالعه:
کیلینیک تیارا

کلینیک تیارا یکی از بهترین و محبوب‌ترین کلینیک‌های زیبایی در تهران است و فعالیت‌ها و خدمات متفاوتی را به افراد ارائه می‌دهد. تجهیزات پیشرفته و متخصصان حرفه‌ای این مجموعه باعث جلب رضایت بسیاری از زیبا جویان از زمان تأسیس آن شده است.

در ادامه این مطلب به طور کامل تمام اطلاعات موردنیاز در مورد کلینیک تیارا را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

نگاهی به فعالیت‌ها و مجوزهای کلینیک تیارا

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی تیارا در سال 1390 مجوز رسمی از وزارت بهداشت دریافت کرد و همان زمان نیز در شمال تهران تأسیس شد. در این کلینیک پزشکان و متخصصان مجرب زیادی فعالیت می‌کنند و از به‌روزترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا بهره می‌گیرند.

این کلینیک در طول فعالیت خود افتخارات زیادی کسب کرده است؛ در سال 1398 عنوان کلینیک برتر در زمینه خدمات زیبایی را دریافت کرد و در سال 1400 نیز به عنوان یکی از 10 کلینیک برتر تهران انتخاب و شناخته شد.

این کلینیک در زمینه‌های متفاوت، خدمات زیادی به زیبا جویان ارائه می‌دهد که در ادامه مطلب با تمام آن‌ها آشنا می‌شوید.

کلینیک تیارا در چه زمینه‌هایی فعالیت می‌کند؟

به طور کلی خدمات این کلینیک به دو دسته خدمات زیبایی و همچنین پوست و مو تقسیم می‌شود که هر یک را به طور دقیق در این بخش برایتان شرح می‌دهیم.

انواع جراحی‌های زیبایی

شما می‌توانید انواع و اقسام جراحی‌های زیبایی زیر را در کلینیک تیارا به صورت تخصصی انجام دهید:

  • جراحی بینی نزد برترین جراحان تهران
  • جراحی پلک (بلفاروپلاستی بالا و پایین)
  • جراحی گوش (اتوپلاستی)
  • جراحی لیپوماتیک (غبغب، بازو، شکم، ران و…)
  • جراحی پروتز سینه (افزایش یا کاهش سایز و لیفت سینه)

خدمات زیبایی و پوست و مو

علاوه بر جراحی، انواع کارهای زیبایی و خدمات پوست و مو نیز در کلینیک تیارا انجام می‌شوند که در زیر فهرستی از آن‌ها را می‌بینید:

  • تزریق ژل و بوتاکس صورت (زاویه سازی فک، حجم دهی لب، رفع خطوط ابرو، پیشانی و دور لب و…)
  • لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه‌ها (الکساندرایت، دایود و کندلا)
  • لایه برداری پوست (میکرودرم ابریژن)
  • درمان ریزش مو با مزو تراپی و PRP
  • کاشت مو (FUT و FUE)
  • جوان‌سازی پوست با لیزر، هایفوتراپی و RF
  • درمان انواع لک و پیس با لیزر و کرم‌های ضد لک

لیست پزشکان فعال در کلینیک تیارا

پزشکان و جراحان مختلفی دراین کلینیک مشغول به فعالیت هستند که در این بخش با آن‌ها و خدماتشان آشنا می‌شوید.

جراحان زیبایی مجموعه تیارا

در جدول زیر با متخصصان فعال در حوزه انواع جراحی‌های زیبایی در کلینیک تیارا و خدماتشان آشنا می‌شوید.

نام پزشکنوع جراحی
دکتر مصطفی احمدیجراحی بینی، عمل گوش، جراحی پلک، جراحی لیپوماتیک، پروتز سینه
دکتر سارا محمدیجراحی بینی، جراحی پلک، جراحی گوش
دکتر علی رضاییعمل لیپوماتیک، جراحی پروتز سینه

حتماً می‌دانید که جراحی‌های زیبایی مخصوصاً عمل بینی بسیار مهم و حساس هستند؛ به همین دلیل اگر می‌خواهید به نتیجه ایده‌آلتان برسید، باید حتماً در انتخاب پزشک خود دقت کنید.

برای این کار توصیه می‌کنیم از افراد باتجربه و متخصص در این زمینه کمک بگیرید. کارشناسان ما در مجموعه دکترلند تمام جراحان بینی و زیبایی تهران و شهرهای دیگر را می‌شناسند و سوابق تک به تک آن‌ها را با دقت بررسی کرده‌اند؛ به همین دلیل کمک زیادی در این زمینه به شما می‌کنند.

متخصصان پوست و مو

پزشکان ماهر و معروف مختلفی نیز در کلینیک تیارا انواع خدمات مربوط به پوست و مو را به زیبا جویان ارائه می‌دهند که در جدول زیر آن‌ها را لیست کرده‌ایم.

نام پزشکخدمات
دکتر مریم کریمیدرمان ریزش مو، جوان‌سازی پوست، درمان پیس و لک و کاشت مو
دکتر امیرحسین حسینیکاشت مو و درمان ریزش مو
دکتر سارا احمدیجوان‌سازی پوست، درمان لک و پیس

علاوه بر این موارد دکتر حسین علیزاده در زمینه طب سنتی و دکتر مریم رضایی در زمینه تغذیه در این کلینیک نیز فعالیت می‌کنند. البته پزشکان این لیست در حال حاضر در این کلینیک مشغول هستند؛ اما بهتر است برای اطلاعات دقیق و آگاهی از تغییرات حتماً به وب‌سایت اصلی کلینیک تیارا مراجعه کنید.

نمونه کارهای متخصصان کلیکی زیبایی تیارا

معمولاً افراد برای انتخاب جراح یا کلینیک، در ابتدا به دنبال نمونه کارهای آن‌ها می‌گردند و این موضوع در مورد انجام جراحی‌های زیبایی (مخصوصاً عمل بینی) حساسیت بیشتری دارد. به همین دلیل در این بخش قصد داریم بخشی از نمونه کارهای جراحان کلینیک تیارا را برایتان به اشتراک بگذاریم.

(درج نمونه کارها)

همه ما می‌دانیم که در روند انجام کارهای زیبایی، انتخاب پزشک چقدر اهمیت دارد. البته این موضوع برای انجام کارهای دائمی مانند عمل بینی بسیار مهم‌تر است؛ به همین دلیل اگر قصد چنین کاری را دارید، از کارشناسان ما در مجموعه دکترلند کمک بگیرید.

آن‌ها با توجه به اطلاعات و تجربیات بالای خود، در این زمینه کمک بسیار زیادی به شما می‌کنند و مشاوره‌های کاملاً تخصصی در اختیارتان قرار می‌دهند. 

اطلاعات تکمیلی در مورد کلینیک تیارا

در این مطلب به طور کامل با همه اطلاعات در مورد کلینیک تیارا آشنا شدید. در انتها پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از تغییرات و به‌روزرسانی‌ها حتماً به صفحات اصلی یا شبکه‌های اجتماعی خود کلینیک مراجعه کنید.

در صورتی که سؤال یا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید با کارشناسان ما در دکترلند تماس بگیرید و از تجربیات آن‌ها نیز استفاده کنید.

آیا تجربه‌ای از مراجعه به این کلینیک دارید؟ در بخش زیر نظرات خود را بنویسید و این مقاله را برای افرادی که قصد انجام انواع کارهای زیبایی را دارند نیز بفرستید.

تیم کارشناسی دکتر لند

تیم کارشناسی دکتر لند

مشاوره حرفه‌ای و رایگان همین حالا!

به زودی با شما تماس می‌گیریم!