• بلاگ
  • نحوه چسب زدن بینی | گوشتی و استخوانی + آموزش جامع

نحوه چسب زدن بینی | گوشتی و استخوانی + آموزش جامع

آموزش زدن چسب بینی گوشتی

نحوه چسب زدن بینی یکی از مهمترین دغدغه های هر فرد پس از جراحی بینی است. فرقی ندارد بحث نحوه چسب زدن بینی گوشتی باشد، یا نحوه چسب زدن هر نوع بینی دیگری. اگر میخواهید به بهترین روش ممکن نحوه چسب زدن بینی بعد از عمل را یاد بگیرید و آموزش ببینید، در این مقاله از دکترلند ما یک راهنمای جامع برای چسب زدن بینی شما ارائه میدهیم.

مراحل نحوه چسب زدن بینی

برای آموزش نحوه چسب زدن بینی کافیست مراحل زیر را طی کنید:

مراحل چسب زدن بینی پس از جراحی بینی:

  • آماده‌سازی پوست: صورت خود را با آب و صابون شسته و خشک کنید. اگر پوست چرب است، می‌توانید از الکل یا تونر بدون الکل استفاده کنید تا چربی پوست گرفته شود.
  • برش نوار چسب: نوار چسب پزشکی را به اندازه‌های مناسب (حدود 3 تا 4 سانتیمتر) برش دهید. برای قسمت پایین بینی (زیر نوک بینی)، یک تکه نوار کمی بلندتر ببرید.
  • چسب زدن عرضی: ابتدا یک تکه نوار چسب را از یک سمت بینی به سمت دیگر و با فشاری ملایم بچسبانید. این کار را چندین بار تکرار کنید تا سطح بالایی بینی به طور کامل پوشانده شود.
  • چسب زدن نوک بینی: یک تکه نوار چسب بلندتر بردارید و از پایین بینی (زیر نوک) شروع کرده و به سمت بالا بکشید. این تکه چسب باید به صورت عمودی قرار بگیرد و نوک بینی را محکم کند.
  • فشار ملایم:
  • پس از چسب زدن بینی، با انگشتان خود به آرامی روی چسب‌ها فشار دهید تا به خوبی به پوست بچسبند.

مراقبت‌های مهم پس از چسب زدن:

در صورتی که چسب‌ها خیس شدند یا شل شدند، آنها را تعویض کنید.چسب‌ها را هر 3 تا 4 روز یکبار تعویض کنید.توجه: حتماً قبل از چسب زدن و در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام، با پزشک خود مشورت کنید

نحوه چسب زدن بینی و بینی گوشتی آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید ساده نیست و نیاز به یادگیری دارد. متاسفانه خیلی از افراد تصور می‌کنند این کار نیاز به آموزش نداشته و خودشان از پس آن برمی‌آیند!

توصیه اکید همۀ پزشکان بعد از جراحی بینی استفاده از چسب بینی است. دلیل آن هم کمک به منبسط شدن پوست بینی است، تا بهتر به استخوان یا غضروف زیرین بچسبد. استفاده از چسب روی بینی مخصوصاً برای افرادی که پوستشان ضخیم است می‌تواند بسیار مفید باشد. برای بیمارانی که چنین پوستی دارند، کمی بیشتر از سایرین طول می کشد تا پوست آنها پس از جراحی جمع شود. البته صرف چسب زدن مهم نیست؛ بلکه نحوه چسب زدن پس از جراحی بینی نیز مهم است. به بیان دیگر نحوه صحیح انجام این عمل تاثیر بسزایی در فرم دهی و بهبود زخم‌ها دارد.

با این تفاسیر با دکترلند همراه شوید تا با نحوۀ چسب زدن پس از جراحی بینی به‌طور صحیح آشنا شویم.

تاثیر چسب در عمل بینی

گاهی اوقات، بافت زخم باعث ایجاد برآمدگی‌های بینی می‌شود که نتیجه نهایی جراحی و ظاهر بینی را ناخوشایند می‌کند. نوار رینوپلاستی احتمال وقوع این اتفاقات ناخوشایند را به حداقل می‌رساند.

معمولاً به بیماران توصیه می‌شود 2 تا 3 هفته پس از جراحی بینی از تیپینگ رینوپلاستی استفاده کنند. هنگامی که شروع به چسباندن نوارها می کنید، بهتر است ماه ها از آن استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. از بیماران خواسته می شود که هر شب قبل از رفتن به رختخواب از نوار جراحی زیبایی بینی استفاده کنند. صبح و قبل از اینکه به کارهای روزمره خود خیره شوید، نوارها را بردارید اما بهتر است در طول روز نیز از آنها استفاده کنید. از جراح خود بپرسید که آیا استفاده از نوار زیبایی بینی ضروری است یا خیر. علاوه بر این، از او بخواهید نحوه استفاده از این نوارها را به شما آموزش دهد. زیرا عمل بینی شیراز و در نتیجه نحوه استفاده هر بیمار از تیپینگ جراحی بینی متفاوت است و برای همه افراد یکسان نیست.

دربارۀ انتخاب نوار، نواری به عرض 1.5 سانتی متر از داروخانه تهیه کنید. معمولاً در مطب از نوار کاغذی ریزدانه و ضد کف استفاده می شود که بسیار ظریف است و به دفعات استفاده می شود و به پوست آسیب نمی رساند. قیمت این چسب نسبتاً ارزان است. نوار بینی با عرض یک و نیم سانتی متر در مقایسه با چسب های ضخیم تر یا نازک تر برای این منظور بهتر است.

چسب زدن پس از جراحی بینی

روش چسب زدن پس از جراحی بینی

همانطور که می‌دانید چسب زدن به اندازه خود جراحی بینی شیراز یا حتی بیشتر اهمیت دارد. بنابراین دقت در اجرای صحیح آن تاکید بسیاری دارد. که در اینجا مرحله‌به مرحله نحوه چسب زدن بینی توسط خود بیمار را آورده‌ایم.

  • پوست خود را تمیز کنید

قبل از شروع استفاده از چسب، مطمئن شوید که پوست بینی و گونه های خود را با استفاده از یک پد یا دستمال آغشته به الکل تمیز کنید. با انجام این کار، کل آرایش و چربی صورت خود را پاک می کنید. در غیر این صورت چسب به خوبی روی بینی شما نمی چسبد.

  • چسباندن نوار بینی

بهتر است بینی خود را جلوی آینه بچسبانید تا از قرارگیری آن مطمئن شوید. از پزشک‌تان دربارۀ قسمت‌های مختلفی که باید چسب زده شود و نحوه چسباندن آن بپرسید. هنگامی که شروع به چسباندن بینی خود کردید، یک تکه نوار را به نحوی برش دهید که بینی شما را بپوشاند و تا هر دو گونه گسترش یابد. طول برش نوار باید با توجه به هر قسمتی از بینی که قرار است چسب زده شود تنظیم شود.

  1. چسب را محکم روی بینی بچسبانید اما باز هم آن را روی گونه‌ها نچسبانید و صبر کنید.
  2. حتما چسب را محکم روی بینی خود بچسبانید.
  3. اکنون دو سر نوار را به گون‌ های خود بچسبانید.
  4. به یاد داشته باشید که هدف از چسباندن نوار، متمرکز کردن و فرو ریختن پوست خارجی بینی یا غضروف زیر آن است.
  5. هنگامی که اولین تکه نوار به درستی روی بینی قرار گرفت، می‌توانید به قسمت بالایی و پایینی پل بینی بروید.
  6. سعی کنید 30 تا 50 درصد هر نوار را با یک تکه نوار دیگر بپوشانید.
  7. وقتی کارتان را با بینی تمام کردید، باید طوری به نظر برسید که گویی یک گچ چسبی ساخته شده است که متناسب با اندازه بینی است به نحوی که بینی را فشار می‌دهد.
  • برداشتن چسب بینی

حال که با نحوه چسب زدن پس از جراحی بینی آشنا شده‌ایم، باید بدانید که برداشتن چسب نیز به‌اندازۀ چسب زدن اهمیت بسزایی دارد. برداشتن نوار باید بسیار با احتیاط انجام شود. هرگز نباید به طور ناگهانی نوار را از سمت انتهایی جدا کنید، اگر این کار را انجام دهید، پوست دیگر متمرکز و منقبض نمی شود. برای جدا کردن ایمن نوار چسب، می توانید مقداری محلول چسب را بدون ارائه هیچ نسخه ای از داروخانه تهیه کنید. این محلول باعث می شود که نوار از بین برود و به راحتی جدا شود.

راه دیگر برای برداشتن و چسباندن آن این است که در حین گرفتن دوش آب گرم آن را بردارید تا بتوانید کف زیادی روی نوار چسب بزنید تا راحت آن را جدا کنید. استفاده از موچین و ابزار مشابه به شما کمک می کند تا ظرفیت بیشتری از نوار را بلند کنید. نوار را به آرامی از روی پوست جدا کنید اما بلافاصله آن را 180 درجه بچرخانید و باقیمانده نوار را در همان جهت و به موازات سطح پوست بردارید. با انجام این کار، خطر جدا شدن پوست از استخوان و غضروف به حداقل می رسد.

این روند را هر روز تکرار کنید تا زمانی که پزشک به شما بگوید کافی است. اگر پس از عمل نوارچسب به طور دائم و صحیح انجام شود، نتیجه نهایی مطلوب‌تر خواهد بود.

شما میتوانید با تیم مشاوره دکترلند در ارتباط باشید و از هزینه جراحی بینی در شیراز در هر زمانی مطلع شوید.

تفاوت چسب زدن بینی های گوشتی و استخوانی

نحوه چسب زدن پس از جراحی بینی استخوانی و گوشتی تفاوتی با هم ندارد. برای انجام این فرایند بر روی تمامی بینی‌ها از روشی که در بخش قبل به آن اشاره کردیم، استفاده می‌شود. ابتدا صورت را با آب و صابون بشویید و کاملاً خشک کنید. در مرحله بعدی متناسب با سایز بینی یک قطعه چسب کاغذی را جدا کنید. و به صورت نعلی شکل زیر بینی چسبانده و از دو طرف امتداد قرار دهید. و برروی کناره‌های دماغ بچسبانید. سپس 3 یا 5 قطعه  از چسب کاغذی را جدا کنید و از بالا تا پایین به صورت عرضی روی دماغ بچسبانید. چسب‌ها باید به شکلی چسبانده شوند که لبه‌های آن‌ها روی هم قرار بگیرند. در انتها یک لایه چسب کاغذی را به صورت عرضی روی لایه‌های دیگر می‌چسبانیم.

چسب زدن پس از جراحی بینی

فواید چسب زدن پس از جراحی بینی

چسب زدن بینی در فرم‌دهی و کاهش ورم آن تاثیر بسزایی دارد. دو هفته بعد از جراحی باعث می‌شود؛ ورم کاهش یابد و فرم‌دهی بهتری صورت گیرد. لازم به ذکر است که استفاده از چسب علاوه بر فایده‌های ذکر شده؛ نوعی هشدار برای اطرافیان است. افراد با دیدن چسب بر روی بینی شما، احتیاط می‌کنند تا از رفتار پرخطر جلوگیری کنند.

مدت زمان چسب زدن بینی بعد از عمل

تقریبا سه هفته الی یک ماه بعد از عمل توصیه می شود از چسب استفاده شود تا ورم آن کاهش یابد. بهتر است که چسب را هر سه یا چهار روز یک بار عوض کنید؛ چراکه هر روز عوض کردن تاثیری در  کاهش ورم بینی نخواهد داشت. با این حال بینی‌های گوشتی بهتر است مدت زمان بیشتری اقدام به تعویض چسب کنند. لازم به ذکر است که مدت زمان لازم برای چسب زدن پس از جراحی بینی را پزشک تعیین می‌کند. بسته به شرایط بیمار از یکماه تا سه ماه متغیر است.

عوارض زیاد چسب زدن پس از جراحی بینی

چسب بینی یکی از راهکارهای موثر در تسریع بهبود ورم بینی بعد از عملاست و به کوتاه‌تر شدن دوره نقاهت بعد از جراحی کمک بسیاری می‌کند. به همین علت این فرایند و نحوه صحیح زدن آن تا یک ماه بعد از جراحی می‌تواند بسیار مهم باشد. و بیش از حد سفت زدن و یا شل زدن چسب بینی باعث بروز عوارض موقتی شود.

در آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با نحوه چسب زدن پس از جراحی بینی آشنا کنیم. با توجه به موارد ذکر شده داشتن اطلاعات کافی دربارۀ نوع بینی، روند درمانی جراحی بینی را تا حد مطلوبی افزایش می‌دهد. امیدوارم این مطلب از دکتر لند برای شما مفید بوده باشد. در صورت هر گونه سوال در این زمینه با ما در ارتباط باشید.

شما هرگز این اشتباه را مرتکب نشوید. برای یادگیری سریع‌تر و بهتر توصیه می‌کنم حتما با کارشناسان ما در دکتر لند در ارتباط بوده و از صفر تا صد آن را یاد بگیرید.

آموزش قدم به قدم نحوه چسب زدن بینی گوشتی

چسب زدن بینی گوشتی بعد از عمل بسیار مهم بوده و باید حتما آن را آموزش ببینید. به همین دلیل در این بخش تمام مراحل آن را با زبانی ساده به شما یاد می‌دهیم.

1.     تمیز کردن کامل پوست

در بخش اول پس از تهیه بهترین و مناسب‌ترین مارک چسب، پوست صورت خود را تمیز و ضدعفونی کنید. برای این کار حتما در ابتدا صورتتان را با آب و صابون بشورید سپس با پد یا پنبه الکی روی بینی و گونه‌ها بکشید. پس از 10 دقیقه پوستتان خشک و برای چسب زدن آماده می‌شود.

2.     برش چسب‌ها در اندازه‌های مخصوص

در این مرحله باید چسب را بر اساس سایز بینی‌تان برش دهید. برای این کار باید 6 یا 8 قطعه به اندازه4_3 سانتی‌متری، و همچنین 2 عدد چسب 12_10 سانتی‌متری برش دهید.

3.     آغاز چسباندن چسب‌ها روی بینی

این مرحله حساس‌ترین بخش چسب زدن بینی گوشتی است. حواستان باشد حتما این کار را روبه‌روی آینه و از سمت بالا به پایین انجام دهید. برای این کار در ابتدا از چسب‌های 4_3 سانتی‌متری شروع کنید؛ 3 یا 4 عدد از آن‌ها را به صورت عرضی به طوری روی بینی بچسبانید که هر کدام از آن‌ها زیر دیگری قرار بگیرند.

پس از این کار باید قطعه‌های 10_12 سانتی‌متری را به صورت طولی و U مانند به بینی و زیر آن بچسبانید. برای این کار وسط چسب باید دقیقاً زیر نوک بینی قرار گیرد و لبه‌های آن به سمت بالا برود و نزدیک زیر چشم برسند. پس از آن نیز قطعه‌های دیگر را به همین طریق روی چسب‌های قبلی بچسبانید.

مراحل چسب زدن بینی گوشتی

البته حواستان باشد این چسب‌ها را طوری بچسبانید که جلوی تنفستان را نگیرد، در انتها نیز خیلی آرام دستتان را روی بینی حرکت دهید تا چسب‌ها سر جای خودشان تثبیت و محکم شوند.

جدا کردن چسب بینی برای تعویض

این مرحله مخصوص تعویض چسب بینی بوده و بسیار اهمیت دارد؛ زیرا در صورتی که چسب بینی را بدون احتیاط و به روش نامناسبی جدا کنید، به بافت‌های زیری بینی آسیب‌های جدی وارد می‌کنید.

برای جلوگیری از این اتفاق توصیه می‌کنم حتما زیر دوش آب گرم برای برداشتن چسب اقدام کنید. پس از این که چسب به اندازه کافی مرطوب شد، کمی آن را به صابون آغشته کنید. این کار جدا شدن آن را خیلی راحت می‌کند.

نحوه جدا کردن چسب بینی

حال لبه چسب را گرفته و آن را خیلی آرام بدون اینکه پوست بینی کشیده شود جدا کنید. پس از آن نیز برای استفاده دوباره تمام مراحل قبل را به ترتیب طی کنید.

بررسی تمام نکات مورد نیاز در مورد نحوه چسب زدن بینی گوشتی

چسب زدن نکات مهمی دارد که باید حتما حواستان به آن‌ها باشد. در این بخش تمام مواردی که باید بدانید را برایتان توضیح می‌دهیم.

پس از چند وقت باید چسب بینی را عوض کنید؟

حواستان باشد زمان تعویض چسب بینی اهمیت بسیار زیادی دارد؛ بنابراین هرگز مدت طولانی آن را روی بینی خود نگه ندارید. به طور کلی شما باید پس از گذشت 6_3 روز چسب بینی‌تان را عوض کنید؛ البته اگر چسب کثیف یا شل شود، باید این کار را زودتر انجام دهید.

حواستان باشد در هفته اول پس از عمل این کار را به پزشک خود سپرده و پس از یادگیری کامل خودتان برای انجام آن اقدام کنید.

معرفی مناسب‌‌ترین مارک چسب بینی بعد از عمل

از بین تمام چسب‌های بینی، 3M از همه بهتر بوده و چسبندگی عالی دارد. برخی از چسب‌ها روی پوست بینی شما رد به جا می‌گذارند؛ اما این چسب هیچ ردی باقی نگذاشته و حساسیتی نیز برایتان ایجاد نمی‌کند.

البته باید بدانید انواع تقلبی این چسب در بازار وجود دارد؛ به همین باید بدانید چگونه مدل اصل این چسب را تشخیص دهید. برای اطلاع از این موضوع پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله بهترین مارک چسب بینی بعد از عمل را مطالعه کنید.

بهترین برند چسب بینی گوشتی چیست؟

مدت زمان چسب زدن بینی گوشتی بعد ازعمل

خیلی از افراد می‌پرسند: «تا چند مدت پس از عمل باید از چسب بینی استفاده کنیم؟» در پاسخ به این سوال باید بگوییم مدت زمان چسب زدن برای بینی گوشتی تا حد زیادی به پوست بینی شما بستگی داشته و در هر شخص متفاوت است.

اما به طور کلی این مدت زمان بین 2 هفته تا 3 ماه متغیر است. اگر پوست بینی نازکی دارید، می‌توانید بدون هیچ مشکلی حتی تا 6 ماه پس از عمل نیز از چسب استفاده کنید، این مدت زمان برای افراد با پوست‌های ضخیم (بینی‌های گوشتی) حتی بیشتر است.

از طرفی حواستان باشد چسب زدن بینی گوشتی تا چند ماه حساس بوده و در صورت استفاده اشتباه از آن حتما با عوارض و مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم خواهید کرد. در بخش زیر به طور کامل با فواید و همچنین عوارض آن آشنا می‌شوید.

فواید و عوارض چسب زدن به بینی گوشتی

چسب زدن بینی گوشتی در هر صورت مزایا و فواید زیادی دارد. مگر اینکه از چسب بی‌کیفیت و یا به شیوه نادرست استفاده کنید. در بخش زیر این موارد را برایتان توضیح می‌دهیم.

چرا باید به بینی گوشتی خود چسب بزنیم؟

پزشکان به دلایل متفاوتی استفاده از چسب بینی را به شما توصیه می‌کنند که در قسمت زیر اصلی‌ترین آن‌ها را می‌بینید:

  • ورم و التهاب بینی تا حد زیادی کاهش می‌یابد.
  • در دو هفته اول پس از عمل به شکل‌گیری بهتر بینی کمک زیادی می‌کند.
  • از افتادگی نوک بینی جلوگیری می‌کند.
  • نوعی نقش دفاعی و هشدار برای اطرافیانتان داشته و آن‌ها را آگاه می‌کند که از برخورد، شوخی و لمس بینی‌تان خودداری کنند.

عوارض استفاده اشتباه از چسب بینی گوشتی

چسب بینی در حالت عادی هیچ عوارضی ندارد؛ خطرات آن در صورتی برایتان اتفاق می‌افتند که تمام نکات مورد نظر را به دقت رعایت نکنید.

عوارض نزدن چسب بعد ازعمل بینی

خیلی از افراد پس از عمل بینی گوشتی خود، خیلی حوصله چسب زدن را نداشته و بی‌خیال آن می‌شوند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، با عوارض زیر روبه‌رو می‌شوید:

  • التهاب و ورم زیاد بینی
  • طولانی شدن دوره نقاهت
  • فرم نگرفتن درست بینی
  • افتادگی نوک بینی
  • جوش نخوردن بافت و غضروف بینی

عوارض سفت زدن چسب بینی

خیلی از افراد فکر می‌کنند هر چقدر چسب بینی را محکم‌تر و سفت‌تر بچسبانند بهتر است؛ اما متاسفانه این طرز فکر اشتباه بوده و عوارض مختلف زیر را با خود به همراه دارد.

  • ایجاد چین و چروک‌های مختلف در اطراف بینی
  • ظاهر نامناسب بینی
  • ایجاد ورم یک‌طرفه در بینی
عوارض اشتباه زدن چسب بینی گوشتی

عوارض شل چسب زدن به بینی

برخلاف قسمت قبل باید بدانید شل زدن چسب بینی نیز عوارض مخصوص به خود را داشته و فرقی با عدم استفاده از آن ندارد! موارد زیر از عوارض آن هستند:

  • ورم زیاد در بینی
  • افزایش دوران نقاهت
  • التهاب بینی
خطرات شل زدن چسب بینی

عوارض استفاده از چسب بی‌کیفیت

گاهی اوقات افراد با وجود رعایت تمام نکات و شیوه مناسب، باز هم از عوارض چسب بینی گله می‌کنند. در این شرایط شما هیچ تقصیری نداشته و تمام کارهای لازم را انجام داده‌اید، مگر یک کار؛ انتخاب چسب مناسب و باکیفیت!

خطرات استفاده از چسب بینی تقلبی

در این شرایط امکان بروز حساسیت، خارش، ماندن رد چسب روی بینی، شل شدن زود چسب و… وجود دارد. بنابراین حواستان باشد حتما در این زمینه تحقیق کرده و بهترین مارک چسب بینی بعد از عمل را برای خود انتخاب کنید.

عوارض زیاد چسب زدن بینی

خیلی از افراد در زمینه چسب زدن بینی گوشتی زیاده‌روی کرده و فکر می‌کنند هر چقدر مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنند، بهتر است. اما باید بدانید این موضوع آن‌قدرها هم در کاهش ورم و تسریع بهبودی شما نقشی نداشته و استفاده از آن در مدت زمان مشخص شده کافی است.

این مدت زمان را تنها پزشک شما بر اساس شرایط بینی و نوع پوست مشخص می‌کند؛ بنابراین حتما از جراح خود در این زمینه کمک بگیرید.

شما با استفاده مناسب از یک چسب بینی باکیفیت می‌توانید از این عوارض جلوگیری کنید؛ البته علاوه بر این در صورت بروز مشکل مشاوران ما در تیم دکتر لند شما را پشتیبانی کرده و با ارائه مشاوره‌های تخصصی، بروز چنین خطراتی را به صفر می‌رسانند.

افراد دارای حساسیت باید چطور از چسب بینی استفاده کنند؟

این موضوع کاملاً طبیعی است؛ خیلی از افراد به چسب بینی حساسیت داشته و با مشکلات مختلفی مثل جوش قرمز، قرمزی، خارش و پوسته‌پوسته ‌شدن روبه‌رو می‌شوند.

برای جلوگیری از این اتفاق شما باید حتما چسب‌های اصل و باکیفیت را تهیه کنید؛ اما اگر باز هم حساسیت داشتید، چاره‌ای جز عدم استفاده از چسب بینی نخواهید داشت. اما توصیه می‌کنم حتما این موضوع را با جراح خود در میان بگذارید.

آیا باید چسب بینی را باید محکم بزنیم؟

همان‌طور که در بخش‌های قبل گفتیم چسب بینی شما نباید خیلی شل یا خیلی سفت باشد؛ در غیر این صورت عوارض خطرناکی را به همراه دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنم حتما نحوه چسب زدن بینی گوشتی را با دقت یاد گرفته و تا زمانی که در انجام آن مشکل دارید، به پزشک خود مراجعه کنید.

البته تمام این موارد به جراح شما نیز بستگی دارد؛ به همین دلیل پزشکی را انتخاب کنید که با صبر و حوصله تمام این روند را به شما آموزش دهد. خوشبختانه مشاوران ما در این زمینه نیز به شما کمک کرده و با توجه به سلیقه و انتظاراتتان، مناسب‌ترین پزشک را به شما معرفی می‌کنند.

نکات پایانی در مورد نحوه چسب زدن بینی گوشتی بعد از عمل

در این مقاله شما با مراحل و تمام نکات موردنیاز برای چسب زدن بینی گوشتی آشنا شدید. متاسفانه خیلی از افراد این موضوع را سرسری گرفته و فقط برای رفع تکلیف در مدت کوتاهی به بینی خود چسب می‌زنند.

این گونه افراد هرگز نباید هیچ اعتراض و گله‌ای از دوران نقاهت، ظاهر و ورم بینی‌شان داشته باشند! بنابراین سعی کنید تا جایی که می‌توانید این کار را آموزش دیده و آن را بدون عیب و نقص انجام دهید.

اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی و آموزش بیشتری دارید، با کارشناسان ما در دکتر لند در ارتباط بوده و از دانش و تخصص بالای آن‌ها بهره‌مند شوید. علاوه بر این جالب است بدانید زیباجویان ما از تخفیفات بسیار ویژه و حتی پرداخت اقساطی عمل بینی نیز برخوردار می‌شوند.

به همین دلیل اگر خود یا اطرافیانتان هنوز برای جراحی اقدام نکرده‌اید، این فرصت طلایی را از دست ندهید.

سوالات و نظرات خود در مورد طریقه چسب زدن بینی گوشتی را در قسمت زیر با ما در میان گذاشته و این مقاله کاربردی را برای تمام افرادی که بینی خود را عمل کرده و یا قصد انجام آن را دارند نیز بفرستید.

سوالات متداول

آیاچسبزدن به بینی تاثیری در تغییر شکل آن دارد؟

چسب زدن بینی گوشتی تا 2 هفته اول در فرم و ظاهر بینی نقش دارد؛ اما پس از این مدت تنها برای کاهش ورم بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آیا می‌توانم فقط شب‌ها از چسب بینی استفاده کنم؟

خیر شما باید حداقل تا 2 ماه به صورت دائمی از چسب بینی استفاده کنید؛ اما باز هم در صورت داشتن حساسیت یا مسائل دیگر با پزشک خود مشورت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به زودی با شما تماس می‌گیریم!