انتخاب بهترین مدل بینی زیبا برای چهره شما در 5 دقیقه!

در این مطلب از دکترلند به شما کمک می‌کنیم که بهترین مدل بینی زیبا برای چهره خود را پیدا کنید. اگر مایل هستید بهترین مدل بینی برای چهره خود را انتخاب کنید که تا همیشه از نگاه کردن به آن در آینه لذت ببرید، کافی است 5 دقیقه زمان بگذارید و این مطلب از دکترلند را بخوانید!
راهنمای مطالعه:
انتخاب بهترین مدل بینی زیبا برای چهره شما

شما یک انتخاب مهم در پیش رو دارید! انتخاب مدل بینی، انتخابی است که سرنوشت چهره شما را بعد از جراحی بینی رقم می‌زند.

5 ویژگی مهم که بینی جدیدتان باید داشته باشد! ویژگی های بینی زیبا

یک بینی زیبا و جذاب باید حتماً 5 ویژگی مهم را داشته باشد: زاویه آن با زاویه لب شما هماهنگ باشد؛ با سایر اجزای چهره شما هماهنگ باشد؛ متناسب با فرم صورتتان باشد؛ و مناسب جنسیتتان باشد.

اگر بینی جدید شما این 5 ویژگی را داشته باشد، مطمئن باشید که هرگز از عمل جراحی بینی پشیمان نخواهید شد. اجازه دهید خصوصیات یک دماغ زیبا را برایتان توضیح دهیم تا هنگام انتخاب مدل بینی جدید، آن‌ها را در نظر بگیرید:

1. زاویه بینی هماهنگ با لب باشد!

آیا می‌دانستید که زاویه بین لب بالایی و نوک بینی نقش به سزایی در زیبایی ظاهری بینی دارد؟ این زاویه به تنهایی می‌تواند باعث شود که بینی شما مردانه‌تر یا زنانه‌تر نشان داده شود!

– زاویه مناسب برای بهترین فرم بینی مردانه

بهترین زاویه بین لب بالایی و نوک بینی برای آقایان زاویه 90 درجه است که ظاهری مردانه و باجذبه را به چهره آقایان می‌بخشد.

بهترین زاویه برای فرم بینی مردانه

– زاویه مناسب بینی زیبا زنانه

زیباترین زاویه بین لب بالایی و نوک بینی برای خانم‌ها زاویه بین 100 تا 110 درجه است که ظاهری ظریف‌تر به چهره می‌بخشد.

مناسب ترین زاویه برای بینی زیبا در زنان

2. متناسب با سایر اجزای چهره شما باشد.

هرگز بدون در نظر گرفتن سایر اجزای صورتتان، مدل بینی جدیدتان را انتخاب نکنید. شاید شما یک سلبریتی زیبا را ببینید و آرزو کنید که ای‌کاش بینی شما نیز مثل او بود؛ اما شگفت زده خواهید شد اگر بدانید که آن مدل بینی ممکن است بر روی صورت شما اصلاً زیبا به نظر نرسد!

دلیل این موضوع این است که چهره شما یک کل منسجم است و زیبا بودن هر جزء به تنهایی کافی نیست. آنچه مهم‌تر است، این است که تمام اجزا با یکدیگر تناسب و هارمونی داشته باشند. به همین دلیل است که آن نوع بینی که بر روی یک سلبریتی بسیار جذاب و خیره کننده به نظر می‌رسد، ممکن است با فرم صورت منحصر به فرد یک نفر دیگر اصلاً هماهنگ نباشد.

تناسب بین چهره و دماغ برای داشتن بینی زیبا

برای انتخاب مدل بینی ایده آل برای صورتتان، عکسی از بینی خود را در واتس‌اپ ما ارسال کنید و نظر مشاورین دکترلند را به صورت رایگان بشنوید.

3. عرض بینی مناسب صورت باشد.

برای داشتن یک ظاهر متعادل، بینی شما نه باید زیادی پهن باشد و نه زیادی باریک. تعیین عرض مناسب بینی نیز باید با توجه به شکل صورت شما و سایر اجزای چهره‌تان تعیین شود. بدیهی است که یک بینی با عرض بسیار کم بر روی چهره‌ای که اجزای دیگر آن درشت هستند، ناهماهنگ خواهد بود.

برای داشتن بینی زیبا عرض دماغ باید مناسب صورت باشد

4. بینی باید مناسب جنسیت شما باشد!

تفاوت‌های ظریفی بین خصوصیات بینی زیبا زنانه و مردانه وجود دارد. همان‌طور که در مورد شماره 1 گفتیم، درجه زاویه بین لب و نوک بینی یکی از این تفاوت‌های مهم است. مابقی این تفاوت‌ها را در ادامه می‌خوانیم:

– خصوصیات بینی ایده آل برای خانم‌ها (بهترین فرم بینی زنانه)

  • باریک و ظریف
  • وجود انحنایی ظریف بر روی پل بینی که باعث می‌شود نوک بینی سربالاتر دیده شود.
  • زاویه بین 100 تا 110 یا نهایتاً 120 درجه بین لب و بینی.
ویژگی های بینی زیبا برای خانم ها

– خصوصیات بینی ایده آل برای آقایان!

  • بینی صاف با پلی مستقیم و بدون قوز (به این مدل بینی، بینی کلاسیک یونانی نیز گفته می‌شود.)
  • اجتناب از بیش از حد کوچک یا زاویه دار بودن نوک بینی.
  • زاویه 90 درجه بین بینی و لب بالایی.
ویژگی های بهترین بینی برای مردان

5. بینی باید با فرم صورت شما هماهنگ باشد.

کدام مدل بینی بهتر است؟ باید بگوییم که هر چهره‌ای مدل بینی خاص خود را می‌طلبد! پس ابتدا باید فرم صورت را تشخیص دهیم و سپس با توجه به آن، بهترین مدل بینی زیبا مردانه یا زنانه را انتخاب کنیم. در ادامه مدل بینی مناسب برای هر نوع صورت را معرفی می‌کنیم.

اما اگر فرصت ندارید، نیازی نیست این قسمت را بخوانید و خودتان برای بررسی کردن وقت بگذارید! کافی است عکسی از چهره‌تان را در واتس‌اپ ما بفرستید. ما چهره شما را آنالیز می‌کنیم و بهترین فرم بینی برای صورتتان را به شما معرفی می‌کنیم.

1. ویژگی های بینی خوب برای صورت قلبی شکل!

در این نوع صورت‌ها، نوک چانه کوچک، باریک و برجسته است. بینی ایده‌آل برای افرادی که صورت قلبی شکل دارند نباید زیاد باریک باشد. بلکه در عوض باید سایزی متناسب و متوسط داشته باشد که قسمت میانی صورت را برجسته‌تر نشان دهد. به این شکل، تعادل در صورت برقرار می‌شود و زیبایی چهره شما بیشتر خواهد درخشید.

بهترین فرم بینی برای صورت قلبی شکل

2. بهترین فرم بینی برای صورت گرد!

اگر عرض و طول صورتتان با هم برابر است و خط فکتان نیز گرد و نرم (بدون زاویه) است، شما صورت گرد دارید. ویژگی‌های بینی زیبا عمل شده یا بدون عمل برای صورت‌های گرد عبارت است از:

  • صاف بودن پل بینی.
  • عدم وجود زاویه‌های تند و تیز (برای مثال نباید نوک آن زیاد سربالا باشد؛ بلکه نوک بینی گرد مناسب صورت‌هاست.)
ویژگی های بینی زیبا برای چهره گرد

3. ویژگی های یک بینی زیبا برای چهره‌های مربع شکل!

اگر عرض و طول صورت شما مساوی یا نزدیک به یکدیگر است، شما چهره مربع شکل دارید. خطوط این نوع صورت مثل یک مربع، صاف و زاویه دار هستند. بنابراین زیباترین بینی برای چهره مربع شکل، باید صاف و زاویه دار باشد. بعلاوه، از آنجایی که طول صورت در این نوع چهره به اندازه عرض آن است، بینی این افراد نیز باید کوتاه باشد.

خصوصیات بینی ایده‌آل برای صورت مربع شکل

4. بهترین فرم بینی برای چهره مستطیلی!

در صورت‌های مستطیل شکل، فاصله بین گونه‌ها و گوشه‌های چانه با یکدیگر برابر است. اما بر خلاف فرم مربع، عرض صورت کوتاه‌تر از طول آن است. بینی ایده آل برای صورت‌های مستطیلی شکل باید موازی ارتفاع صورت باشد و خیلی کوتاه نباشد. در غیر این صورت، بینی شکل گرفته غیرطبیعی به نظر می‌رسد.

بینی زیبا برای چهره مستطیلی

بعلاوه، از آنجایی که در صورت‌های مستطیل شکل کل صورت به طور کلی زاویه دار است، زاویه بینی نیز می‌تواند تیز باشد. پس اگر به دنبال  بهترین فرم بینی برای صورت کشیده هستید، فرم بینی فانتزی یا نیمه فانتزی می‌تواند مناسبتان باشد!

انتخاب زیباترین مدل بینی برای صورت شما در 1 دقیقه!

برای جلوگیری از پشیمانی بعد از عمل بینی، بهتر است که تشخیص زیباترین مدل و فرم بینی برای صورت شما با کمک یک مشاور متخصص انجام شود. مشاوری که به اصول زیبایی شناسی و همچنین تئوری‌های جراحی بینی تسلط دارد و می‌تواند به شما در انتخاب زیباترین فرم بینی مخصوص چهره‌تان کمک کند. ما در دکترلند، این امکان را به صورت رایگان در اختیار همه قرار داده‌ایم!

 کافی است 1 دقیقه زمان بگذارید و عکسی از چهره خود را در واتس‌اپ دکترلند ارسال کنید؛ مشاورین دکترلند فرم صورت و اجزای چهره شما را از نظر زیبایی شناختی بررسی می‌کنند؛ و با توجه به این موارد، زیباترین مدل بینی زنانه یا مردانه برای چهره‌تان را به شما پیشنهاد می‌دهند.

امیدواریم که از این طریق، کمک کوچکی به شما زیباجویان محترم برای داشتن یک جراحی بینی رضایت‌بخش کرده باشیم؛ که برای همیشه از نتایج آن لذت ببرید.

به کمک دکترلند بهترین فرم بینی مناسب چهره خودتان را انتخاب کنید

روش جالب تشخیص بهترین مدل بینی برای صورت شما در دکترلند!

زیبایی اتفاقی نیست! بهترین نتیجه از عمل زیبایی بینی زمانی به دست می‌آید که قبل از عمل، ارزیابی‌های تخصصی زیبایی شناختی برای انتخاب مدل بینی زیبا انجام شده باشد.

ما در تیم دکترلند، نه صرفاً بر اساس سلیقه، بلکه با مراجعه به قوانین تخصصی زیبایی شناختی به شما در انتخاب مدل بینی مناسب صورتتان کمک می‌کنیم. بیایید 3 مورد از این قانون‌های جالب و بسیار موثر در انتخاب مدل بینی مناسب هر صورت را در ادامه بخوانیم:

1. قانون یک سوم افقی برای تشخیص زیباترین فرم بینی!

چهره‌ای که با قانون یک سوم افقی تطابق داشته باشد، جذاب و متعادل توصیف می‌شود. بر طبق این قانون، بینی باید یک سوم ارتفاع کلی صورت باشد. علاوه بر این، بینی‌های زیبا باید ارتفاعی شبیه به ارتفاع دو قسمت دیگر صورت داشته باشد. (یعنی ارتفاع یک دماغ زیبا نباید از ارتفاع دو قسمت دیگر صورت در این نوع تقسیم بندی، بیشتر باشد.) هرچه این نسبت‌ها متعادل‌تر باشند، جذابیت فرد بیشتر می‌شود.

انتخاب زیباترین فرم بینی با قانون یک سوم

2. قانون یک پنجم عمودی برای انتخاب مدل بینی زیبا!

این قانون به شما کمک می‌کند که متوجه شوید آیا بینی‌تان بیش از حد بزرگ است یا نه. از کجا بفهمیم بینی بزرگی داریم؟ بر طبق قانون یک پنجم افقی صورت، چهره شما از نظر بصری به 5 قسمت عمودی فرضی تقسیم می‌شود. هر کدام از این قسمت‌ها پهنایی تقریباً به اندازه پهنای یک چشم دارند. (همانطور که در تصویر زیر می‌بینید.) بر اساس این تکنیک، پهنای بینی ایده آل برای هر فرد برابر با یک پنجم میانی صورت اوست. به همین سادگی!

با بررسی بینی شما بر اساس این قانون، اگر بینی شما بیش از این حد پهن باشد، جراحان دکترلند طی عمل زیبایی بینی آن را باریک‌تر خواهند کرد. اگر بعد از بررسی چهره شما بر اساس این قانون مشخص شود که پهنای بینی شما بیش از حد کم است، جراح با اضافه کردن غضروف می‌تواند پهنای آن را کمی بیشتر کند؛ در نتیجه، تعادل و هارمونی بیشتری در چهره‌تان برقرار خواهد شد.

تشخیص مدل بینی زیبا به کمک قانون یک پنجم عمودی

3. نسبت‌های ریاضی جالب برای تشخیص ایده‌آل‌ترین مدل بینی!

پژوهش‌ها در جهان نشان داده‌اند که زیباترین بینی‌ها، نسبت‌های ریاضی خاصی دارند! همان‌طور که می‌بینید، زیبایی بینی فقط بستگی به فرم آن ندارد. بلکه عوامل زیادی مثل تقارن، نسبت و زاویه هم دخیل هستند! ما در تیم تخصصی دکترلند با در نظر گرفتن تمام این موارد زیباترین مدل بینی برای چهره شما را ارزیابی می‌کنیم:

  • برای رسیدن به بینی ایده آل، زاویه‌ای که بینی با پیشانی ایجاد می‌کند، باید بین 115 تا 130 درجه باشد. به طور کلی هر چه این زاویه کمتر باشد برای چهره زنان مناسب‌تر است؛ هر چه تندتر باشد، بیشتر مناسب چهره آقایان است.
  • نمایش کلوملا (آن مقدار از پوشش داخلی سوراخ‌های بینی که از نمای نیمرخ قابل مشاهده است) باید بین 2 تا 4 میلی متر باشد.
  • طول بینی باید 0.67 برابر ارتفاع قسمت میانی صورت باشد.
  • زاویه ناسولابیال (زاویه بین لب و بینی) در زنان باید بین 95 تا 110 و در مردان بین 90 تا 95 درجه باشد.
انتخاب فرم بینی زیبا با روش نسب ریاضی

برای رسیدن به بینی ایده آل چه تغییراتی نیاز دارم؟

جراحان تیم دکترلند معتقدند که یک دماغ زیبا باید با سایر ویژگی‌های صورت فرد متناسب باشد. به همین خاطر، بجای تمرکز بر یک استاندارد واحد برای همه، تلاش می‌کنند که آن تغییراتی که شما واقعاً نیاز دارید را در بینی‌تان ایجاد کنند.

جراحی زیبایی بینی قادر است با تغییر ویژگی‌های زیر در بینی، به شما در رسیدن به رؤیای بینی زیبا و ایده آلتان کمک کند:

  • پهنای بینی (برطرف کردن بیش از حد بزرگ یا کوچک بودن بینی)
  • اندازه نوک بینی
  • اندازه و تقارن سوراخ‌های بینی
  • پل بینی (برطرف کردن کجی بینی، قوز بینی یا برآمدگی و فرورفتگی بر روی بینی.)
  • زاویه نوک بینی (تعیین میزان سربالا بودن نوک بینی)

اگر شما نیز مایل هستید تغییراتی در یک یا چند مورد از موارد بالا را در بینی‌تان اعمال کنید، جراحی بینی گزینه کاملاً مناسبی برای شماست.

تغییرات لازم برای رسیدن به بینی زیبا

سخن آخر: دکترلند، مشاور اختصاصی شما برای انتخاب مدل بینی زیبا!

انتخاب مدل بینی، فقط یک انتخاب معمولی نیست؛ بلکه تصمیمی است که تا همیشه برای مابقی عمر همراهتان خواهد بود. به همین دلیل است که تأکید می‌کنیم هرگز برای انتخاب مدل بینی و سبک جراحی صرفاً از روی سلیقه عمل نکنید.

حتماً قبل از جراحی نظر یک مشاور متخصص را نیز بشنوید تا مطمئن شوید که مدل بینی انتخابی شما، از نظر زیبایی شناختی با چهره‌تان هماهنگ است. با پر کردن فرم مشاوره رایگان یا ارسال عکسی از بینی‌تان در واتس‌اپ دکترلند، از این امکان به صورت رایگان برخوردار شوید. امروز حساب شده تصمیم بگیرید و فردا تا یک عمر از نتایج آن لذت ببرید!

تیم کارشناسی دکتر لند

تیم کارشناسی دکتر لند

مشاوره حرفه‌ای و رایگان همین حالا!

به زودی با شما تماس می‌گیریم!