• بلاگ
  • اینستاگرام عمل بینی دکترلند: قرعه کشی عمل بینی رایگان، تخفیف‌ها، جوایز!

اینستاگرام عمل بینی دکترلند: قرعه کشی عمل بینی رایگان، تخفیف‌ها، جوایز!

پیج اینستاگرام عمل بینی دکترلند

اگر فکر عمل زیبایی بینی ذهنتان را قلقلک می‌دهد، پیج اینستاگرام عمل بینی دکترلند همان جایی است که حتماً باید سری به آن بزنید. صفحه‌ای مخصوص افرادی که قصد عمل بینی دارند و به دنبال بهترین دکتر برای مدل بینی‌شان هستند؛ یا افرادی که می‌خواهند از تخفیف‌ها و قرعه کشی‌های عمل بینی رایگان و تخفیف‌ها باخبر شوند و شانسشان را امتحان کنند. 

اینستاگرام دکترلند: راهنمای شما برای داشتن بهترین جراحی بینی!

ایده راه اندازی سایت و پیج اینستاگرام دکترلند از اینجا به ذهن ما خطور کرد که متوجه شدیم افرادی که می‌خواهند عمل بینی انجام دهند، چه چالش‌هایی دارند. 

برای مثال، یک چالش بزرگ که بسیاری از زیباجویان عمل بینی با آن مواجه هستند، عدم آگاهی در مورد انتخاب پزشک درست است. متوجه شدیم بسیاری از زیباجویان نمی‌دانند که هر پزشکی در جراحی تمام مدل بینی‌ها مهارت ندارد؛ و هر فرد باید پزشک ایده آلش را با توجه به مدل فعلی بینی‌اش و سبکی که برای عمل مدنظر دارد انتخاب کند. 

دوم این که متوجه شدیم چالش دیگری که زیباجویان با آن مواجه هستند، انتخاب اشتباه سبک عمل است. هر سبک عملی برای هر مدل صورتی مناسب نیست و سبک عمل مناسب برای شما باید با مشاوره تخصصی و زیبایی شناختی مشخص شود. 

سومین چالشی که متوجه شدیم زیباجویان معمولاً با آن روبرو هستند، چالش هزینه‌های هنگفت عمل بینی است؛ و چهارمین چالش هم چالش اسکان برای زیباجویانی است که می‌خواهند برای عمل بینی نزد پزشکان مشهور و متبحرتر، از شهرستان به شهرهای بزرگ مثل شیراز، تهران، رشت و… بیایند.

پس بر آن شدیم که با راه اندازی پیج اینستاگرام و سایت دکترلند، رسالت ما حل این چهار مشکل برای زیباجویان باشد. ما در صفحه اینستاگرام دکترلند و همچنین سایت دکترلند، برای انتخاب پزشک ایده‌آل شما، انتخاب سبک عمل مناسب صورتتان، کاهش هزینه‌ها و حل‌کردن مشکل اسکان برای شهرستانی‌ها در خدمت شما هستیم. (در قسمت پایانی از این مطلب، این خدمات دکترلند را به طور دقیق ذکر می‌کنیم. اگر شما هم یک یا چند مورد از چالش‌هایی که ذکر کردیم را دارید، این خدمات دقیقاً مخصوص شما هستند.)

در صفحه اینستاگرام عمل بینی دکترلند چه چیزهایی منتظر شماست؟

از تخفیف های عمل بینی با جراح دلخواهتان گرفته تا قرعه کشی های عمل بینی رایگان، جوایز، دیدن نمونه کارهای بهترین جراحان و خواندن نظرات زیباجویان، همه و همه در صفحه اینستاگرام ما منتظر شماست. 

1. استوری‌های تخفیف و جایزه!

استوری‌های ما را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید و شانس خودتان را برای برنده شدن تخفیفات ویژه و جوایز مخصوص افرادی که می‌خواهند عمل بینی انجام دهند، امتحان کنید.

روزانه چندین استوری در صفحه دکترلند قرار می‌دهیم که بسیاری از آن‌ها شامل جوایزی از جمله تخفیفات ویژه برای عمل بینی هستند. اگر دکمه زنگوله را فعال کنید و اولین نفر از استوری‌های ما با خبر شوید، شانس شما برای برنده‌شدن بسیار بالا خواهد بود!

استوری جایزه پیج اینستاگرام دکترلند

2. قرعه کشی‌های عمل بینی رایگان!

از تمام تخفیفات و جوایز هم که بگذریم، از قرعه کشی‌های عمل بینی رایگان در صفحه اینستاگرام دکترلند نمی‌توان گذشت! ما در پیج اینستاگرام عمل بینی دکترلند هرازگاهی قرعه‌کشی‌هایی برگزار می‌کنیم که جایزه ارزشمند آن عمل بینی رایگان با پزشک دلخواه شماست. در این قرعه‌کشی‌ها، طبیعتاً شانس با افرادی یار است که پست‌ها و استوری‌های ما را از دست ندهند تا  از فرصت‌های کم تکرار قرعه‌کشی بی‌خبر نمانند.

قرعه کشی عمل بینی رایگان در پیج اینستاگرام درکترلند

3. دیدن نمونه‌کارهای واقعی بهترین جراحان شهر!

انتخاب یک جراح یا تیم جراحی بدون دیدن حداقل چندین نمونه کار از او، مثل چشم بسته قمارکردن است.  فارغ از این که نزد چه جراحی قصد دارید عمل کنید، توصیه می‌کنیم که هرگز چنین اشتباهی نکنید و تا می‌توانید نمونه کارهای بیشتری از او را ببینید. برای اطمینان خاطر زیباجویان دکترلند، نمونه کارهای تیم دکترلند را در صفحه اینستاگرام ما ببینید. ما پیوسته نمونه کارهای بیشتر و بیشتری را در پیج قرار می‌دهیم تا شما با آگاهی از نتیجه عمل، تصمیم بگیرید.

نمونه کار های پزشکان دکترلند در پیج اینستاگرام

4. خواندن نظرات واقعی زیباجویان بعد از عمل

ما کاملاً واقفیم که زیباجویان محترم، برای اعتماد نیاز به خواندن نظرات واقعی مراجعین قبلی دارند. این انتظار کاملاً منطقی است و ما شما را تشویق می‌کنیم که هرگز بدون تحقیق از مراجعین قبلی، به هیچ جراح یا هیچ تیمی اطمینان نکنید. 

برای راحتی کار شما، نظرات زیباجویانی که جراح دلخواهشان را از تیم دکترلند انتخاب کرده‌اند را به صورت تصویری در صفحه اینستاگرام قرار داده‌ایم. در های‌لایت رضایت پیج دکترلند می‌توانید نظرات بعد از عمل مراجعین ما را به همراه تصاویری که از نتیجه عملشان ارسال کرده‌اند ببینید. 

نظرات مراجعین دکترلند در پیج اینستاگرام

5. مشاهده مجوزهای دکترلند برای اطمینان خاطر شما

به عنوان یک تیم مشاوره زیبایی آنلاین، وظیفه خود می‌دانیم که با مراجعین خود در نهایت شفافیت باشیم. برای مشاهده مجوز نظام‌پزشکی و نماد اعتماد دکترلند، سری به های‌لایت «مجوزها» در صفحه اینستاگرام عمل بینی دکترلند بزنید. 

مجوز های دکترلند در پیج اینستاگرام

6. رونمایی از پک هدیه سورپرایز!

تحمل دوران نقاهت بعد از عمل زیبایی بینی با یک انگیزه کوچک راحت‌تر و دلچسب‌تر است! به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم بعد از عمل، یک پک هدیه سورپرایز را برای زیباجویانی که از طریق دکترلند برای جراحی بینی اقدام می‌کنند، ارسال کنیم.

ما پیشنهاد می‌کنیم که اجازه دهید این هدیه برایتان یک سورپرایز باقی بماند تا بعد از عمل با دیدن آن لبخند بزنید! اما اگر کنجکاو باشید، در های‌لایت «پک هدیه» در پیج اینستاگرام دکترلند از این هدیه ناقابل اما جالب رونمایی کرده‌ایم.

پک هدیه سورپرایز دکترلند در پیج اینستاگرام

چرا دکترلند؟ تلاش‌های ما برای لایق اعتماد شما بودن.

اساس کار ما در صفحه اینستاگرام عمل بینی دکترلند بر احترام به مخاطب پایه گذاری شده است؛ و احترام به مخاطب ایجاب می‌کند که برای کسب اعتماد او و همچنین آسان‌سازی مسیر برای او تلاش کنیم. به‌منظور سهولت مسیر برای شما، موفق شدیم که خدمات ویژه زیر را برای زیباجویانی که از طریق دکترلند برای عمل بینی اقدام می‌کنند فراهم کنیم:

  1. جلوگیری از انتخاب اشتباه جراح با ارائه مشاوره رایگان برای انتخاب مناسب‌ترین جراح برای شما (با توجه به فرم فعلی بینی شما و فرمی که برای عمل مدنظر دارید.)
  2. پیشگیری از پشیمانی بعد از عمل با ارائه مشاوره تخصصی و رایگان برای انتخاب بهترین سبک عمل برای شما؛ با توجه به خصوصیات زیبایی‌شناختی صورتتان.
  3. تسریع فرایندهای پزشکی برای شما با ارائه نوبت ویزیت و نوبت عمل فوری و بدون معطلی در صف انتظار، با جراح دلخواه شما. 
  4. کاهش هزینه‌های عمل برای زیباجویان محترم؛ با ارائه تخفیفات ویژه در هزینه آزمایشات و عکس‌برداری‌ها (بین 600 تا 800 هزار تومان تخفیف روی‌هم‌رفته)؛ و همچنین ویزیت نیم‌بها با جراح دلخواه شما. 
  5. آسان کردن مسیر برای زیباجویان با ارائه امکان پرداخت اقساطی تا سقف 50 میلیون تومان. 
  6. اطمینان از عدم بروز هیچ‌گونه مشکلی بعد از عمل با همراهی و مشاوره رایگان و پاسخگویی به سؤالات شما تا دو سال بعد از عمل.
  7. ارسال پک هدیه سورپرایز برای زیباجویان دکترلند برای انگیزه بخشیدن به شما و آسان‌تر کردن دوران نقاهت.

همچنین، به منظور کسب اعتماد و اطمینان خاطر شما وظیفه خود می‌دانیم که موارد زیر را ذکر کنیم:

  • دکترلند، تنها تیم معتبر مشاوره عمل بینی در کشور محسوب می‌شود که دارای شرکت ثبت شده است.  (با نام سرزمین پزشکان ایرانیان، کد ثبت 57910)
  • صحت نماد اعتماد الکترونیک دکترلند را می‌توانید در پایین همین صفحه، با کلیک کردن بر روی نماد اعتماد، بررسی کنید.
  • تیم دکترلند دارای مجوز کسب و کار اینترنتی و مجوز تبلیغات از سازمان نظام‌پزشکی است. 

تصاویر این مجوزها را در پیج اینستاگرام عمل بینی گوشتی، فانتزی، و طبیعی دکترلند ببینید.

به جامعه بینی عملی‌ها بپیوندید! ☺

تمام تلاش روزانه تیم دکترلند در صفحه اینستاگرام و سایت دکترلند بر این است که مسیر جراحی بینی را برای شما عزیزان راحت‌تر، کم‌هزینه‌تر، و مطمئن‌تر کنیم. با دنبال کردن صفحه اینستاگرام عمل بینی دکترلند، به جامعه بینی عملی‌ها بپیوندید! 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به زودی با شما تماس می‌گیریم!