• بلاگ
  • عوارض عمل بینی + راه‌های رسیدن به زیبایی بدون نگرانی!

عوارض عمل بینی + راه‌های رسیدن به زیبایی بدون نگرانی!

عوارض عمل بینی

نیازی نیست ذهنتان را با نگرانی‌های مختلف در مورد عوارض بعد از عمل بینی خسته کنید. در این مطلب می‌خواهیم یک بررسی صادقانه و واقع‌بینانه از عوارض عمل دماغ داشته باشیم و ببینیم که واقعاً چه عوارضی بعد از عمل منتظر شماست؟ این عوارض چقدر جای نگرانی دارند؟ چطور یک عمل بدون عوارض و راحت و بی دردسر را تجربه کنیم؟

نکته‌ای برای صرفه جویی در زمان شما: اگر به دنبال پاسخ سؤال خاصی در مورد عوارض عمل زیبایی بینی هستید، خودتان را با گشتن در اینترنت خسته نکنید. همین حالا با کلیک بر روی دکمه «تماس با ما» سؤالتان را به صورت رایگان و تلفنی از متخصصین دکترلند بپرسید.  

بررسی عوارض عمل بینی: نگاهی واقع‌بینانه به دوران بعد از عمل!

به دست آوردن هر چیز ارزشمندی سختی‌هایی نیز دارد . البته وقتی هدف ارزشمندمان را در ذهن می‌آوریم، همان سختی‌ها هم آسان و شیرین می‌شوند. عمل زیبایی بینی نیز همین‌طور است؛ ما به شما کمک می‌کنیم که بدانید چطور عملی آسان و کم دردسر داشته باشید که خوبی‌هایش بر سختی‌هایش غالب باشد.

ابتدا بیایید ببینیم عوارض عمل بینی در کوتاه مدت و بلند مدت چه هستند؟ هر کدامشان چقدر جای نگرانی دارند؟ و چطور می‌توانیم یک جراحی بی‌دردسر و عاری از این عوارض داشته باشیم؟

دریافت مشاوره حرفه ای برای کاهش و جلوگیری از عوارض عمل بینی بعد از عمل

عوارض کوتاه مدت عمل بینی + راه جلوگیری از هر کدام!

همان‌طور که هر عملی عوارضی دارد، عمل بینی نیز عوارض کوتاه مدتی دارد که با انجام چند کار ساده اما قدرتمند به زودی برطرف می‌شوند. در این قسمت، تمام عوارضی که بعد از جراحی زیبایی بینی مهمان شما خواهند بود را به صورت مختصر و مفید توضیح داده‌ایم. (بعلاوه مدت زمان از بین رفتن آن‌ها، و راه‌های خلاص شدن سریع‌تر از شر هر کدام.)

عوارض عمل بینیمدت زمانراه حل و راه پیشگیری
ورم و کبودی70% بهبودی بعد از 2 الی 3 هفتهنوشیدن آب فراوان.استفاده از کمپرس یخ.قرار دادن 3 بالش زیر سر هنگام خواب.
خون دماغ شدن4 الی 7 روزقرار دادن کمپرس سرد بر روی بینی.اجتناب از فین کردن، اجتناب از خم شدن. خوابیدن با 3 بالش زیر سر
کاهش حس بویایی و چشایی (خفیف)3 تا 6 هفتهنوشیدن مایعات فراوان.دوری از ورزش‌های سنگین.
زخم1 هفتهدوری از نور خورشید تا چند هفته.استفاده مداوم از چسب بینی باکیفیت.دوری از فعالیت‌های سنگین.اجتناب از الکل و سیگار.
گرفتگی بینی1 تا 3 هفتهشستشوی بینی با محلول شستشو (روزی 4 بار بعد از برداشتن اسپلینت)استفاده از دستگاه بخور.چرب کردن قسمت داخلی بینی با پماد تتراسایکلین.
درد سروصورت3 روزاستفاده از مسکن طبق دستور پزشک. استفاده از کمپرس یخ بر روی گونه‌ها.
گلودرد24 ساعتخوردن غذاهای نرم. استفاده از مسکن‌های تجویز شده توسط پزشک.مکیدن آب‌نبات‌های گلودرد.
احساس خستگی3 الی 7 روزدریافت مرخصی یک هفتگی بعد از عمل.استفاده از کمک فرد دیگری برای انجام کارهای خانه.
عوارض کوتاه مدت بعد از جراحی دماغ

هر چه آگاهی‌تان در مورد هر کدام از این مهمان‌های ناخوانده بعد از عمل بیشتر باشد، کنترلشان برایتان راحت‌تر خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله عوارض بیهوشی عمل بینی بزنید و با کسب آگاهی بیشتر، دوران بعد از عمل را برای خودتان تا حد امکان راحت‌تر کنید.

عوارض بلند مدت عمل بینی: عوارض یا اشتباهات؟!

عوارض بلند مدت عمل بینی عوارضی نیستند که به سراغ هر کسی بیایند؛ بلکه عوارضی هستند که در اثر عدم دقت در انتخاب جراح ممکن است پیش بیایند. در واقع ما در دکترلند همیشه می‌گوییم که آنچه مردم به آن «عوارض بلند مدت عمل بینی» می‌گویند در واقع «عوارض عمل بینی» نیستند؛ بلکه «پیامدهای» یک انتخاب اشتباه هستند: انتخاب اشتباه در مورد جراح. 

مسائلی مانند مشکلات تنفسی، خونریزی مداوم بینی، عدم تقارن سوراخ‌های بینی، عفونت، گرفتگی مداوم یا اختلال در حس بویایی در صورتی پیش می‌آیند که جراح شما کارکشته و باتجربه نبوده باشد و در صورت عدم تجربه در حین عمل به بافت بینی آسیب برساند. (متأسفانه از آنجایی که بسیاری از جراحان رزیدنت هستند و تجربه زیادی ندارند، این موضوع شایع می‌شود.) 

پس نیازی نیست نگران باشید که عوارض جراحی بینی به سراغتان بیاید! بلکه به جای نگرانی، وقتتان را صرف تحقیق و مشاوره برای انتخاب جراحی که تجربه‌اش ثابت شده باشد کنید و سپس با خیال راحت به اتاق عمل بروید. ما نیز در این مسیر کمک‌‌حال شما خواهیم بود تا از انتخابتان مطمئن شوید.

تحقیق و مشاوره از دکترلند برای انتخاب بهترین جراح

آن سوی ماجرا: مراقبت های لازم برای داشتن عملی بدون عوارض

وقتی حرف از کاهش عوارض جراحی بینی و داشتن عملی راحت و مطمئن در میان باشد، یک سوی ماجرا انتخاب پزشک حاذق است؛ اما آن سوی دیگر ماجرا، دست خودتان را می‌بوسد. بعد از این که با تحقیق تخصصی و دریافت مشاوره بهترین پزشک را انتخاب کردید. با رعایت مراقبت های زیر خیال خودتان را از بابت این سوی ماجرا نیز راحت کنید:

  1. برای جلوگیری از عوارض عمل بینی گوشتی، قبل از عمل با جراحتان مشورت کنید؛ ممکن است لازم باشد ابتدا به کمک یک دکتر پوست چربی پوست بینی شما کنترل شود. 
  2. اگر قصد انجام عمل بینی گوشتی دارید به یاد داشته باشید که بینی گوشتی بیشتر مستعد ورم است؛ پس اقداماتی که در تیترهای قبلی برای کنترل ورم گفتیم را جدی بگیرید. 
  3. بدانید و آگاه باشید که کافئین، الکل و سیگار دشمن شما و دوستِ عوارض عمل بینی هستند!
  4. به آن ندایی که شما را وسوسه می‌کند به بینی‌تان بعد از عمل دست بزنید، نه بگویید!
  5. هرگز اهمیت نوبت ویزیت‌های بعد از جراحی‌تان را دست کم نگیرید و حتماً بنا به توصیه پزشکتان بعد از جراحی تا مدتی مستمراً ویزیت شوید. 
  6. با عینک خداحافظی کنید و به لنزهای طبی «سلام» بگویید!
  7. بعد از عمل تا یک هفته با نور خورشید قهر کنید! بعد از آن نیز تا چند هفته روزها فقط و فقط با عینک آفتابی و کلاه نقاب دار بیرون بروید. 
  8. اگر با حمام رفیق گرمابه و گلستان هستید، تا زمان برداشتن گچ بینی (معمولاً 1 هفته) باید دوری آن را تحمل کنید. (شستن بدن و موها بدون خیس شدن صورت اشکالی ندارد.)
مراقبت های لازم بعد از عمل جراحی دماغ

پیشگیری بهتر از درمان است!

ما در دکترلند با ماه‌ها تحقیق ریزبینانه در مورد سوابق بهترین جراحان بینی شهرهای مختلف، در ریزِ کار اکثر جراحان بینی دقیق شده‌ایم و به اصطلاح مو را از ماست بیرون کشیده‌ایم. (چنین تصمیم مهمی واقعاً هم مو را از ماست کشیدن دارد!)

حال رسالت ما این است که با مشاوره تخصصی و رایگان، این اطلاعات را در مورد جراحان شهرهای مختلف ایران با شما به اشتراک بگذاریم و انتخاب جراح را برای زیباجویان راحت کنیم.

اگر مایل هستید بدانید ما چطور به شما کمک می‌کنیم تا انتخابی مطمئن داشته باشید، در تیتر بعدی همراه ما باشید.

تجربه عمل بدون عوارض: چطور یک جراحی بدون نگرانی داشته باشیم؟

برای به حداقل رساندن عوارض عمل بینی، توصیه اول و آخر ما به تمام زیباجویان این است. قبل از این که دست به جیب شوید و برای عملتان هزینه مادی کنید، «هزینه زمانی» در اولویت است. صرف هزینه زمانی یعنی وقت بگذارید، تحقیق کنید، مشاوره بگیرید و بر روی بینی‌تان چشم بسته قمار نکنید!

صادقانه و شفاف بگوییم: داشتن یک عمل بی دردسر و کم عوارض قبل از هر چیز به تبحر و ظرافت کاری جراحتان بستگی دارد. به همین خاطر برای انتخاب جراحتان هرگز بی گدار به آب نزنید. 

ما واقفیم که تحقیق کردن در مورد تک‌تک جراحان، نمونه کارهای آن‌ها، رضایت زیباجویان و… کاری بسیار وقت گیر و خسته کننده است؛ به همین دلیل است که دکترلند را ایجاد کردیم تا یک دست یاری در این زمینه برای شما باشیم. 

توجه به توصیه های پزشک برای جلوگیری از بروز عوارض عمل بینی

دکترلند چطور در انتخاب جراح و کاهش عوارض جراحی بینی به شما کمک می‌کند؟

با یک تماس از طریق دکمه تماس با ما یا ارسال عکسی از بینی‌تان در واتس‌اپ برای ما، از راهنمایی‌های تخصصی زیر برای تجربه کمترین عوارض و انتخاب بهترین جراح بهره‌مند شوید:

صادقانه و شفاف بگوییم: این روزها سر هر کوچه‌ای یک کلینیک جراحی زیبایی بینی ایجاد شده است! ما همیشه واقف بودیم که انتخاب یک جراح بینی از میان هزاران گزینه موجود در یک شهر کاری سخت و صدالبته پر از ریسک است.

(به خصوص این که انتخاب بهترین جراح برای هر زیباجو بستگی به مدل فعلی بینی او، سبک عمل دلخواه او، و فرم چهره او دارد. برای مثال جراحی که یک بینی استخوانی را به سبک نیمه فانتزی با ظرافت تمام جراحی کرده است، ممکن است همین تجربه و تبحر را در جراحی یک بینی گوشتی به سبک طبیعی نداشته باشد.)

اینجا بود که به فکر ایجاد «دکترلند» افتادیم. سامانه‌ای که با مشاوره اختصاصی رایگان به شما کمک می‌کند با توجه به شرایط خاص خودتان باتجربه‌ترین پزشک در جراحی مدل بینی خودتان را انتخاب کنید؛ و اینجاست که عملی رضایت‌بخش، راحت و کم عوارض خواهید داشت. 

چطور از خدمات دکترلند برای داشتن عملی بدون عوارض استفاده کنیم؟

استفاده از خدمات دکترلند هزینه مادی برای شما عزیزان ندارد. حمایت شما از سایت ما، بهترین کمک است. کافی است عکسی از بینی‌تان را به همراه نام شهرتان برای ما ارسال کنید. 

برای کاهش عوارض عمل دماغ، در وهله اول با توجه به شرایطتان به شما مشاوره می‌دهیم تا مطمئن شوید که آیا کاندید مناسبی برای عمل بینی هستید یا نه. (اطمینان از این که کاندید مناسبی برای عمل بینی هستید، قدم اول برای کاهش عوارض عمل بینی و داشتن یک عمل مطمئن و ایمن است.)

سپس با توجه به مدل بینی و چهره شما، به شما کمک می‌کنیم بهترین جراح عمل بینی در شهرتان که در جراحی مدل بینی شما بیشترین تجربه را داشته باشد را پیدا کنید.

ما به هیچ عنوان شما را به انتخاب یک پزشک خاص ترغیب نمی‌کنیم؛ بلکه اینجا هستیم تا با شناختی که بر روی اکثر جراحان بینی در شیراز، تهران شهرهای دیگر داریم به شما در داشتن یک انتخاب مطمئن کمک کنیم. 

یعنی با توجه به مدل بینی شما، پزشکانی که در جراحی آن مدل بینی بیشترین رضایت را از سوی زیباجویان داشته‌اند را به شما معرفی می‌کنیم؛ نمونه کارهای هر کدام را برای شما ارسال می‌کنیم و انتخاب را برای شما آسان می‌کنیم. 

داشتن یک انتخاب درست در بین جراحان، مهم‌ترین قدم برای داشتن عملی ایمن، کم عوارض و بدون پشیمانی است.

مشاوره رایگان از دکتر لند برای داشتن عملی بدون عوارض

سخن پایانی: در کنار هم تلخی‌های عمل را شیرین کنیم!

گفتیم که یک عمل بینی خوب با یک جراح مطمئن، بلاشک شیرینی‌هایش به سختی‌های اندک و کوتاه‌مدتش می‌ارزد؛ و ما اینجا هستیم تا این شیرینی‌ها را برای شما دوچندان کنیم. در صورتی که بینی شما گوشتی است پیشنهاد می‌کنیم صفحه بهترین دکتر بینی گوشتی تهران مطالعه کنید.

با ارسال یک پک هدیه به ارزش 300 هزار تومان شامل باکیفیت‌ترین نوع چسب بینی در بازار و یک سورپرایز دوست داشتنی از طرف دکترلند، تلاش می‌کنیم که در دوران نقاهت بعد از عمل بینی لحظات شادی را به شما هدیه دهیم. 

بعلاوه، ما بعد از جراحی بینی تا 2 سال همراه و هم‌قدم با شما خواهیم بود. در هر مرحله‌ای از دوران نقاهت و بعد از جراحی زیبایی بینی اگر هر گونه عوارض عمل بینی گوشتی به سراغ شما بیایند. کافی است با ما تماس بگیرید تا با مشاوره تخصصی در کاهش آن عوارض به شما کمک کنیم. 

امیدواریم که قدمی که امروز برای رسیدن به ظاهر ایده آلتان بر می‌دارید، مسیری باشد که تا آخر عمر از زیبایی آن لذت ببرید. افتخار ماست که در این مسیر همراه و راهنمای شما باشیم. (دکمه دریافت مشاوره تخصصی و رایگان)

سؤالات متداول

آیا درست است که می‌گویند سختی عمل بینی گوشتی بیشتر است و ممکن است نتیجه ندهد؟

این موضوع به تکنیک جراحی بستگی دارد. جراحان دکترلند با استفاده از تکنیک‌های مدرن مخصوص جراحی بینی گوشتی، احتمال برگشت و یا عوارض سخت بعد از عمل را به صفر می‌رسانند. (برای مثال یکی از این تکنیک‌ها برداشتن غضروف از قسمت تیغه میانی بینی و قرار دادن آن‌ها در نوک بینی است.)

درد عمل بینی گوشتی چقدر است؟ آیا عمل بینی گوشتی درد دارد؟

اکثر افراد درد شدیدی را تجربه نمی‌کنند و درد خفیفی که در 3 روز اول دارند نیز با مسکن بهبود پیدا می‌کند. در یک مصاحبه وقتی 1 روز بعد از عمل از زیباجویان می‌پرسند که میزان دردشان از 0 تا 10 چند است. اکثر افراد عدد 0 تا 4 را گفتند. 

درد عمل بینی گوشتی بیشتر است یا استخوانی؟

از بین عوارض عمل بینی گوشتی، بینی‌های گوشتی ورم بیشتری را تجربه می‌کنند. اما در عمل برای بینی‌های گوشتی و هر دو اندک است و با مسکن برطرف می‌شود. بهترین راه برای کم کردن درد عمل، انتخاب جراح حرفه‌ای است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به زودی با شما تماس می‌گیریم!