• بلاگ
  • آیا طب سوزنی بینی را کوچک می‌کند؟ | بررسی صادقانه و موشکافانه

آیا طب سوزنی بینی را کوچک می‌کند؟ | بررسی صادقانه و موشکافانه

آیا طب سوزنی بینی را کوچک می‌کند؟

توصیه می‌کنم قبل از هر چیز برای رفع تمام سوالات و ابهامات خود، عکس بینی‌تان را برای کارشناسان دکتر لند ارسال کرده و از مشاوره‌های رایگان آن‌ها کمک بگیرید.

از طرفی در این مقاله نیز ما تمام گره‌های ذهنی‌تان را در مورد این درمان برطرف می‌کنیم. بنابراین با مطالعه این مقاله شما در انتها می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا برای تغییر فرم بینی‌تان امبدینگ بینی انجام دهید یا خیر.

طب سوزنی بینی چگونه انجام می‌شود؟

پزشک در این نوع درمان ابتدا بینی شما را بررسی کرده و بر اساس مشکلات آن، روند درمانی خاصی را برنامه‌‌ریزی می‌کند. در ادامه مراحل این درمان را برایتان توضیح می‌دهیم:

پزشک در ابتدا سوزن‌های مخصوص و بسیار باریک را استریل کرده و آن را به نقاط مورد نظر وارد می‌کند.

پس از وارد کردن تمام سوزن‌ها، پزشک آن‌ها را کمی جابه‌جا می‌کند.

در این مرحله شما باید بین 10_20 دقیقه بی‌حرکت دراز بکشید.

پس از گذشت مدت زمان مورد نیاز، نوبت به خارج کردن سوزن‌ها می‌رسد.

سوزن‌های مورد استفاده در این درمان بسیار نازک بوده و شما اصلا دردی حس نخواهید کرد؛ بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.

طب سوزنی دماغ چگونه انجام می‌شود؟

آبا با طب سوزنی میتوان بینی را کوچک کرد؟

خیلی از افراد علاقه یا شرایط جراحی بینی خود را نداشته و برای کوچک کردن آن به طب سوزنی برای کوچک شدن بینی رو می‌آورند؛ اما آیا به نظرتان این کار تاثیری دارد؟ طب سوزنی به رفع قوس یا فرورفتگی بینی تا حدودی کمک و آن را کوچک می‌کند.

جالب است بدانید خیلی از افراد حتی پس از جراحی بینی برای رفع ایرادات باقی ‌مانده، کاهش ورم و همچنین کوچک شدن سایز بینی طب سوزنی انجام می‌دهند. البته باید بدانید شما هرگز نباید انتظار خیلی زیادی از این درمان داشته باشید؛ نتیجه آن در حد عادی بوده و برخی از افراد را هرگز به نتیجه دلخواهشان نمی‌رساند.

بنابراین شما باید حتما توقع و انتظار واقع‌بینانه از این درمان داشته باشید؛ اگر بینی خیلی بزرگ و با مشکلات زیاد دارید، بهترین روش جراحی آن است.

تعداد جلسات طب سوزنی بینی چقدر است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای کوچک کردن بینی با طب سوزنی برای افراد متفاوت بوده و بستگی به نظر پزشک دارد. پزشک، بینی شما را به دقت معاینه کرده و بر اساس نوع بینی و میزان مشکلات آن، تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان را به شما اطلاع می‌دهد.

بررسی مزایا و عوارض کوچک شدن بینی با طب سوزنی 

طب سوزنی به طور کلی مزایا و عوارض مختلفی برای درمان بینی دارد. به نظر شما آیا اقدام به این درمان اصلا ارزشش را دارد؟ در بخش زیر این موضوع را بررسی می‌کنیم.

مزایای لیفت بینی با طب سوزنی

امبدینگ بینی مزایای مختلفی داشته و به همین دلیل متقاضیان زیادی دارد؛ در قسمت زیر تعدادی از فواید آن را می‌بینید.

  • فرم دهی بینی با طب سوزنی هزینه تقریبا کمتری نسبت به روش‌های دیگر دارد.
  • در طول درمان از مواد شیمیایی و غیرطبیعی استفاده نشده و تمام تجهیزات استریل می‌شوند.
  • نتیجه درمان بسیار طبیعی بوده و بینی ظاهر مصنوعی به خود نمی‌گیرد.
  • طب سوزنی دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد.
  • در طول درمان شما درد زیادی حس نخواهید کرد.
  • جای زخم در طب سوزنی روی پوست شما باقی نمی‌ماند.
  • ماندگاری خوبی دارد.
  • نیازی به بستری و بیهوش شدن ندارد.
کوچک شدن بینی با طب سوزنی دماغ

کوچک کردن دماغ با طب سوزنی چه معایبی دارد؟

به طور کلی طب سوزنی برای کوچک شدن بینی عوارض شدید یا ضرری ندارد؛ اما باید بدانید این نوع درمان تاثیر خیلی زیادی در کاهش سایز و ایجاد تغییر در فرم بینی نداشته و برای تمام بینی‌ها مناسب نیست.

بنابراین هرگز امید واهی به این نوع درمان نداشته و به امید تغییر زیاد برای آن اقدام نکنید. از طرفی نتیجه این روش دائمی نبوده و نیاز به جلسات متعدد برای درمان دارد.بنابراین اگر بینی گوشتی دارید پیشنهاد می‌کنیم مقاله عمل دماغ گوشتی را مطالعه کنید.

طب سوزنی بینی برای چه افرادی مناسب نیست؟

گاهی اوقات سیستم ایمنی بدن افراد اختلالات مختلفی داشته و برای طب سوزنی اصلا مناسب نیست. بنابراین اگر در دسته‌بندی زیر قرار دارید، بهتر است برای طب سوزنی اقدام نکنید.

  • افرادی که بیماری قلبی داشته و از تجهیزات الکتریکی برای درمان خود استفاده می‌کنند.
  • اگر از داروی ضدانعقاد خون استفاده می‌کنید باید حتما قبل از درمان با پزشک خود مشورت کنید.
  • اگر فوبیای سوزن دارید، حتما این موضوع را از قبل با پزشک خود در میان بگذارید.
  • اگر سیستم ایمنی بدنتان ضعیف بوده و بیماری خاص یا عفونت دارید، توصیه می‌کنم برای طب سوزنی اقدام نکنید.
  • افراد باردار به هیچ وجه نباید سمت طب سوزنی بروند.
  • طب سوزنی بینی برای افراد دارای هموفیلی ممنوع است. 
  • افرادی که بیماری افت فشار و یا فشار خون پایین داشته و دارو مصرف می‌کنند نباید برای کوچک کردن بینی خود طب سوزنی انجام دهند.
  • اگر در حال حاضر حال عمومی خوبی نداشته و بیماری سرماخوردگی یا آنفولانزا دارید نیز باید تا بهبودی کامل صبر کنید.
چه افرادی بهتر است اقدام به طب سوزنی نکنند.

آیا طب سوزنی دماغ ارزشش را دارد؟

این موضوع به نظر خودتان بستگی دارد؛ آیا به یک تغییر جزئی در بینی‌تان راضی هستید؟ آیا بینی شما تنها به یک تغییر کوچک نیاز دارد؟ اگر جوابتان بله است، قطعا طب سوزنی ارزشش را دارد!

در غیر این صورت شما باید حتما روش‌های دیگری را برای کوچک کردن بینی خود انتخاب کنید. بهترین راهکار برای تغییر فرم و کاهش سایز بینی جراحی آن است؛ بنابراین توصیه می‌کنم ترس خود را کنار گذاشته و به جای راهکارهای موقتی، خیال خود را برای همیشه راحت کنید.

البته این اتفاق در صورتی می‌افتد که شما پزشک مناسبی را برای عمل بینی خود انتخاب کنید. تیم دکتر لند از صفر تا صد این مسیر سخت همراهتان بوده و شما را به نتیجه ایده‌آلتان می‌رساند.

دکتر لند پشتیبان دائمی شما در جراحی بینی

آیا از جراحی بینی می‌ترسید؟ آیا دوست دارید این مسیر پر پیچ و خم را با افراد کاربلد طی کنید؟ تیم دکتر لند بهترین راهنمای برای شما برای کوچک کردن بینی بوده و صفر تا صد این مسیر را به شما نشان می‌دهد.

اگر برای عمل بینی خود ترس یا شک دارید، پیشنهاد می‌کنم حتما از کارشناسان ما مشاوره بگیرید؛ زیرا مشاوران ما با دقت بینی‌تان را بررسی کرده و به شما اطلاع می‌دهند که مشکل بینی‌تان با طب سوزنی برطرف می‌‌شود یا جراحی.

علاوه بر این تیم ما تحقیقات زیادی در مورد جراحان بینی انجام داده و آن‌ها را بر اساس نمونه کارها و رزومه‌شان گلچین کرده‌اند؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به بودجه، سبک مورد علاقه، محل زندگی و انتظاراتتان، بینی خود را نزد بهترین پزشک جراحی کنید.

درافت مشاوره از تیم دکتر لند

اگر در مورد هزینه‌ها نیز نگران هستید می‌توانید از شرایط اقساطی تیم ما نیز بهره‌مند شوید. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

توصیه‌های پایانی

در این مقاله شما با تمام اطلاعات لازم در مورد کوچک شدن بینی با طب سوزنی آشنا شدید. حال به نظرتان طب سوزنی برای زیبایی بینی چقدر تاثیر دارد؟ این درمان تاثیر عالی و زیادی نداشته؛ اما امتحانش ضرری ندارد! 

توصیه پایانی ما در این مورد درمان دائمی مشکلات بینی است؛ زیرا درمان‌های موقتی نیاز به تمدید و پرداخت هزینه مجدد داشته و در نهایت نیز به نتیجه دلخواهتان نمی‌رسید.

اگر سوالی در مورد طب سوزنی برای بینی گوشتی دارید با کارشناسان ما در ارتباط بوده و از مشاوره‌های رایگان آن‌ها بهره‌مند شوید.

اگر نظر یا تجربه‌ای دارید، آن را در قسمت زیر با ما در میان گذاشته و این مقاله مفید را برای تمام افرادی که دوست دارند بینی خود را تغییر دهند نیز بفرستید.

سوالات متداول

آیا طب سوزنی بینی درد دارد؟

سوزن‌های این روش بسیار نازک بوده و درد زیادی ندارند؛ بنابراین شما در هنگام درمان درد زیادی حس نکرده و بیشتر احساس سوزش خواهید داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به زودی با شما تماس می‌گیریم!