دکتر وحید عین آبادی

دکتر وحید عین آبادی

عنوانمشخصات
تخصص:متخصص جراحی زیبایی و ترمیمی
سبک جراحی:طبیعی / نیمه فانتزی
هزینه عمل:40 میلیون تومان
زمان انتظار:60 روز
کلینیک:...
شهر:شیراز
تجربه:15 سال
دستمزد:40 میلیون تومان

تصاویر نمونه کارهای دکتر وحید عین آبادی

در زیر تصاویر قبل و بعد عمل بینی دکتر وحید عین آبادی را مشاهده کنید

دکتر وحید عین آبادی متخصص گوش و حلق و بینی و دارای فلوشیپ جراحی پلاستیک هستند. ایشان از جراحان مشهور و محبوب بینی در شیراز به شمار می‌روند و مهارت بالا در این زمینه دارند.

بیوگرافی دکتر وحید عین آبادی

دکتر وحید عین آبادی دوره دکترای حرفه‌ای پزشکی خود را با رتبه دورقمی کنکور سراسری در دانشگاه های علوم پزشکی تهران کسب کرده‌ است. سپس برای دریافت تخصص در زمینه گوش و حلق و بینی در دانشگاه شیراز مشغول به تحصیل شدند. دکتر عین آبادی جهت تکمیل کار خود به عنوان یک جراح زیبایی، مشغول گذراندن دوره فلوشیپ جراحی پلاستیک از کشور فرانسه شده و سپس در شیراز مشغول به فعالیت شده اند.

سابقه جراحی بینی دکتر وحید عین آبادی

دکتر وحید عین آبادی 15 سال سابقه جراحی دارند و حدود ۱۵ هزار عمل جراحی زیبایی موفق و رضایت بخش را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. ایشان در عمل کردن بینی به سبک طبیعی بسیار مهارت دارند و توانسته اند شهرت بسیار زیادی را در این زمینه بدست آورند. همچنین، ایشان معمولا بینی های استخوانی و نمیه گوشتی را جراحی می‌کنند.

محل فعالیت دکتر وحید عین آبادی کجا است؟

آدرس مطب دکتر وحید عین آبادی در شیراز، خیابان زند، کنار هتل پارس، ساختمان پزشکان صدف، طبقه دو واقع شده است. برای دریافت نوبت از دکتر عین آبادی میتوانید به مطب ایشان مراجعه کرده یا در صورت همکاری تیم دکترلند از کارشناسان ما درخواست کنید تا برای شما نوبت بگیرند.

دستمزد و هزینه دکتر وحید عین آبادی

هزینه جراحی یک نرخ ثابت نیست و متغییر است. زیرا هزینه های عمل به عوامل مختلفی چون مدل بینی شما، تخصص جراح، امکانات کلینیک و بیمارستان بستکی دارد. به طور تقریبی هزینه عمل بینی دکتر وحید عین آبادی از  40 میلیون تومان شروع می شود.

به زودی با شما تماس می‌گیریم!