دکترلند

بهترین روش برای جراحی بینی

جراحی های زیبایی به عنوان یکی از محبوب ترین جراحی ها در دنیای امروز بر شمرده می شوند. در ایران آمار های ثبت شده نشان میدهند که جراحی بینی به عنوان یکی از پر درخواست ترین این اعمال جراحی، مورد توجه بسیاری از مردان و زنان بوده است. از سوی دیگر، بینی به عنوان یکی از اعضای صورت که نقش مهمی در زیبایی و همچنین در تنفس و بویایی به همراه دارد، عضوی اشتراکی میان پزشکان زیبایی و پوست، جراحان فک و صورت، جراحان گوش و حلق و  بینی بوده است.

همین موضوع سبب شده تا انتخاب یک پزشک ماهر که بتواند زیبایی کافی را در حین نگهداری از سلامت تنفس و بویایی فرد را در هنگام عمل حفظ کند بسیار مهم می باشد. در سری مقالات دکترلند به بررسی انواع اعمال جراحی و انتخاب آن ها برای هر صورت خواهیم پرداخت، اما در این مطلب هدف را بر این موضوع قرار داده ایم تا در خصوص بهترین جراحی بینی در شیراز پرداخته شود.

به طور کلی، جراحی این عضو صورت امری بسیار مهم است، با این که پزشکان و متخصصان مختلفی در ایران به انجام این عمل میپردازند ، همچنان باید این عمل را یکی از حساس ترین جراحی های پزشکی دانست. به ویژه اگر فرد زیباجو در خواست داشته باشد تا جراحی بینی فانتزی بر روی بینی آن انجام شود.

چرا که ممکن است در حین عمل، اعصاب مربوط به این عضو قطع شده و آسیب های جبران ناپذیری را بر تنفس و بویایی فرد به همراه داشته باشد. امروزه، با توجه به دسترسی عموم پزشکان و اماکن تخصصی درمانی به ویژه انواع بیمارستان ها و درمانگاه های تخصصی در سطح شهر، به تجهیزات جراحی، جراحی بینی در شیراز در بسیاری از مراکز انجام خواهد شد. اما کدام پزشک و کدام مرکز برای انجام عمل مناسب ما خواهد بود؟

پزشکان همکار با تیم دکترلند

تیم مشاوره تخصصی دکترلند به عنوان اصلی ترین و تخصصی ترین مرکز مشاوره زیبایی در شیراز افتخار دارد تا با برقراری پل ارتباطی میان زیباجویان عزیز در سراسر استان با ماهرترین پزشکانو متخصصان خدمات مختلفی را به ایشان ارائه دهد. از مهمترین این خدمات میتوان به ارائه مشاوره و ویزیت رایگان و نیم بها، طراحی بینی، مشاوره جراحی، چک های متنوع زیبایی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

در این مجموعه پزشکان بسیار متبحری همچون دکتر آرش سبحان مش، دکتر شهریار شاهمرادی، دکترحمیدرضا کاظمی، دکتر اسدالله عسکریان، دکتر سلمان شاکری و بسیاری از پزشکان و متخصصان جراحی فک و صورت، جراحان گوش و حلق و بینی همکاری های لازم را برای ارائه خدمت به زیباجویان عزیز، خواهند داشت. همچنین این مجموعه خدمات متنوعی همچون اقامت در شیراز را برای افرادی که خارج این شهرستان ساکن هستند آماده سازی کرده است.

شما میتوانید با تکمیل فرم های مربوطه در همین صفحه نسبت به برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه ما اقدام کرده و با طراحی بینی، مشاوره رایگان، ویزیت نیم بها و رایگان آشنا شوید.

بهترین جراحی بینی

انواع عمل بینی شیراز

همانطور که پیشتر نیز گفتیم، بینی به عنوان یکی از اعضا مهم در زیبایی، تنفس و بویایی افراد، مورد توجه بسیاری از افراد است. با توجه به این موضوع انواع اعمال جراحی برروی این عضو انجام خواهد شد که میتوان از مهمترین این اعمال به جراحی بینی طبیعی، جراحی بینی نیمه فانتزیو جراحی بینی فانتزی(عروسکی) اشاره کرد.

این پزشک است که باید با توجه به استاندارد های جراحی در دنیا و همچنین درخواست هایی که فرد زیباجو دارد نسبت به طراحی یک بینی متناسب با سایر اعضا صورت اقدام کند.

بینی باید به گونه ای طراحی شود تا فاصله کافی و زیبا را با لب ها و چانه، با چشم ها، گونه ها داشته باشد.

گاهی برخی از افراد بر این باورند که انجام عمل جراحی بینی در شیراز، صرفا به صورت جراحی های فانتزی صورت میگیرد اما باید اینطور گفت که دکترلند افتخار دارد تا با برقراری ارتباط با متبحر ترین پزشکان ایرانی، انواع اعمال جراحی را اعم از جراحی بینی طبیعی، جراحی بینی فانتزی، جراحی بینی نیمه فانتزی را در این شهرستان رقم بزنند.

این نکته لازم به ذکر است که از نظر علم پزشکی و زیباشماختی، سخت ترین نوع عمل جراحی، به صورت طبیعی است چرا که پزشک باید با توجه به فرم صورت و، برش ها و قوسی را  برای بینی ایجاد کند که کمترین میزان ناهمخوانی را با بینی طبیعی فرد داشته باشد اما در عین حال، زیبایی خاص خود را در کنار حفظ سلامت تنفسی و بویایی به همراه داشته باشد. با این تعریف دریافته اید که انجام یک عمل جراحی طبیعی تنها به دست پزشکی زبردست امکان پذیر است.

مجموعه ما افتخار دارد تا به هر زیباجویی این پزشکان ماهر را معرفی و راه های ارتباط با ایشان را در اختیار قراردهد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دکترلند تماس بگیرید.

جراح زیبایی برای انجام هر نوع عمل بینی می‌تواند از دو تکنیک اصلی استفاده نماید که این دو تکنیک عبارتند از:

  • جراحی بینی بسته

منظور از تکنیک جراحی بینی بسته این است که هنگام عمل همه برش‌ها داخل بینی انجام می‌شوند. یعنی در قسمت وسطی حفره‌های بینی هیچگونه برشی ایجاد نخواهد شد. یکی از مزایای عمل بینی شیراز با استفاده از تکنیک جراحی بینی بسته این است که پس از اتمام عمل هیچ زخمی روی بینی باقی نمی‌ماند. البته باید توجه داشت به علت محدودیت در برش‌ها و میزان بلند شدن پوست بینی از روی ساختار آن، پزشک جراح با محدودیت دید همراه خواهد بود.

  • جراحی بینی باز

در این تکنیک جراحی، پزشک جراح افزون بر در درون بینی در قسمت میانی حفره‌های بینی نیز برش ایجاد می‌کند. در جراحی بینی امکان بلند کردن پوست بینی به حد قابل توجهی وجود دارد. در نتیجه قدرت مانور و تسلط جراح نیز به همان میزان افزایش می‌یابد. در نهایت نیز جراح پوست بلند شده را در جای خود بخیه می‌زند. البته اگرچه در این تکنیک امکان اصلاح انحراف و کجی بینی وجود دارد اما تورم بینی در این روش بیشتر از جراحی بینی به روش بسته است.

بنابراین تفاوتی ندارد که شما قصد انجام کدام مدل عمل بینی را داشته باشید؛ مدل طبیعی را بپسندید یا غیر طبیعی، فانتزی یا نیمه فانتزی. جراح زیبایی با توجه به صلاحدید خود می‌تواند یکی از دو تکنیک معرفی شده را استفاده کند. این نکته را فراموش نکنید که عمل بینی باید به گونه‌ایی باشد که بینی با دیگر اجزای صورت تناسب داشته باشد. به بیان دیگر بینی عمل شده باید با دیگر اعضای صورت همچون لب‌ها، چشم‌ها، گونه‌ها، گوش‌ها و … سازگاری و هارمونی داشته باشند. بنابراین اگر قصد دارید بینی خود را جراحی کنید؛ حتما از پزشک زیبایی با تجربه و متبحری مشاوره بگیرید.

جراحی بینی به عنوان یکی از پرطرفدار ترین جراحی های زیبایی در دنیا شناخته می شود این عمل جراحی گاها برای انجام زیبایی و گاهی نیز به منظور بهبود فرایند های تنفسی و بویایی یا به اصطلاح برطرف ساختن پولیپ بینی به کار برده می شوند. با همه این تفاسیر و با عدم وجود خدمات و پوشش های بیمه های درمانی برای انجام این عمل، فرایند انتخاب جراح و تیم پزشکی باید با دقت بسیار بالایی صورت گیرد.

ما در تیم مشاوره زیبایی دکترلند، افتخار داریم تا با ایجاد پل ارتباطی میان برترین و بهترین متخصصان و جراحان بینی شیراز و زیباجویان عزیز، امکانات و خدمات متنوعی را به این عزیزان عرضه داریم. از جمله این خدمات میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

آزمایشات

تخفیف ویژه برای خدمات

آزمایشات پیش از عمل

تخفیفات ویژه در آزمایش، عکسبرداری و رادیولوژی و ویزیت پزشک برای صرفه جویی در هزینه های شما
دکترلند

اقامت زیبا جویان

اقامت در شیراز

اقامت و اسکان برای شهرستانی های عزیز در بهترین نقاط شهر شیراز.
دکترلند

پک های هدیه

هدایای دکترلند

1.کارت تخفیف خدمات دکترلند 2.چسب و قطره بعد از عمل 3.ماگ اختصاصی دکترلند 4.بروشور مراقبت های بعد از عمل
دکترلند

نوبت دهی سریع

نوبت عمل فوری

با تیم دکترلند همراه شوید تا نیازی به انتظار برای نوبت معاینه و عمل نداشته و به صورت vip جراحی شوید
دکترلند

ویزیت نیم بها و فوری

کاهش هزینه ویزیت

با ارائه نام اختصاصی دکترلند از ویزیت نیم بها و فوری بهرمند شوید.

زیباجویان عزیز میتوانند برای کسب اطلاع از خدمات متنوع ما همین الان با استفاده از فرم زیر درخواست تماس خود را ارسال نمایند و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما و برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه دکترلند، همین الان درخواست طراحی بینی خود را ثبت نمایند.

ما در تیم دکترلند افتخار داریم، با ایجاد پل های ارتباطی، پزشکان ماهر و زبردست در جراحی بینی در شیراز را به زیباجویان معرفی و پروسه جراحی بینی را ساده تر کنیم. از شناخته شده ترین این پزشکان میتوان دکتر آرش سبحان منش، دکتر بهروز گندمی، دکتر داریوش ساریخانی، دکتر حامد پوستچی، دکتر پیام حق پناه و بسیاری از پزشکان دیگر اشاره کرد. همچنین ما با بهترین مراکز خدماتی و آزمایشگاهی جهت رفاه حال شما عزیزان همکاری های لازم را صورت دادیم تا هزینه های درمانی شما به صورت نیم بها محاسبه شود.

به زودی با شما تماس می‌گیریم!

برای دریافت مشاوره پر کردن فرم الزامی است

فقط در صورت وجود خطا در تکمیل فرم با ما تماس بگیرید

به زودی با شما تماس می‌گیریم!